تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۷۷۷۰۹
عمق تاثر و تاسف در اینجاست، آنانی که خود ریشه و هویتی ندارند، ملت متمدن و کهن کسوت ایران را با دروغ های اغواءگرایانه خود تحقیر و جسارت می‌کنند.
۲
plusresetminus
جسارت مستمر به ملت بزرگ ایران
به گزارش بلاغ؛ قدرت رسانه‌ای و دروغگویی بی پروایانه دستگاه تبلیغی غرب با گستاخی هرچه تمامتر سعی دارد تا با هجویات و جعلیات، سطح فهم ملت ایران را آنچنان پائین بیاورد تا همچون یک مطیع محض، آنچه را که به او ابلاغ می‌کنند، اجراء کند.
دروغ‌بافی‌های خجلت‌آور و نادیده گرفتن بدیهی‌ترین واقعیات، که حضور تمام قد ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی خود حاضرند هر رنج و مرارت را تحمل کنند و حتی برای صیانت از انقلاب اسلامی خود، از جان خویش و عزیزانشان نیز مایه بگذارند، سند گویایی از تلاش بی‌فرجام شبانه‌روزی غرب و اذنابش در فروپاشی درونی نظام اسلامی است.

مشکل بزرگ و بزرگ‌ترین مشکل دشمنان ملت ایران این است که آنها شناخت درست و واقع‌بینانه از این مردم ندارند و براساس نگاه غلط خود، دست به اقاماتی می‌زنند که هم عرض خود می‌برندو هم زحمت ما می‌دارند.
دشمنان هر اندازه که کودن و نفهم باشند، باید تجربه‌های مکرر ظرف بیش از چهار دهه، چشم و گوش آنها را بر واقعیت‌ها باز کرده باشد، اما اگر خود را به خواب و نفهمی بزنند، طبیعی است که هزاران فریاد حماسه حضور و دفاع ملت ایران را نه ببینند و نه بشنوند. واقعاً برای آنها نمی‌توان دعای هدایت و اصلاح کرد؛ چراکه خود، مصمم به رسوایی و نابودی خود هستند و از دست دیگران هیچ کاری برای نجات آنها ساخته نیست بدلیل اینکه، خودشان نمی‌خواهند.

اینهمه طی سال‌های سال، دروغ گفتند و قلب واقعیات کردند. هرچه توانستند نسبت‌های ناروا به انقلاب اسلامی ملت ایران دادند و از هر تهمت و بهتان دریغ نکردند. چشمان خود را بر همه واقعیت‌ها بستند و دهان خود را به پهنای بی‌حیایی خود گشودند و هر هزلی را سرودند و هر هرزگی را مرتکب شدند تا بتوانند چنگی بر سیمای نورانی ملت بزرگ ایران بیاندازند؛ هرچند مجروحیت‌هایی را بوجود آوردند، اما هزینه شکست خود را هنگفت دریافت کردند.
در مهندسی معکوس خود برای همراه کردن ملت ایران با خود، ره به خطا رفتند. ملت ایران دارای خوی دینی و تفکر عدالت‌خواهانه و ظلم ستیزانه است و از آنجا که دشمنان انقلاب اسلامی دارای روح شیطانی و زیادت‌خواهی هستند، نمی‌توانند حتی با توسل شدید به دروغ و تظاهر به دینداری، مردم ایران را فریب دهند حتی اگر تعداد معدودی، که به نسبت جمعیت ایران بهیچوجه به حساب نمی‌آیند، را فریب دهند و همراه خود کنند.

واقعیت تاریخی حکایت از استمرار نبرد دائمی حق با باطل دارد و این داستان در دوره ما نیز در قالب نبرد دینداران و موحدان با ظالمان و کافران قابل شهود است. دنیا هیچگاه خالی از این نبرد نبوده و نخواهد بود. درسی که تاریخ به ما می‌دهد، موفقیت نهایی موحدان و دینداران مخلص بر ظالمان و مستکبران است آنچنانکه عاشورا و قیام و مقاومت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام گویای این حقیقت تاریخی است.

دشمنان انقلاب اسلامی بویژه در این مقطع زمانی واقعاً قابل ملامت ومذمت‌اند که در فاصله کوتاهی، شاهد دو رخداد بزرگ: اربعین و دلدادگی امت اسلامی به خاندان وحی در دهه آخر صفر و شیدایی نسبت به رسول‌الله(ص) و امام رضا(ع) با تجمعات چند میلیونی هستند و با این وجود، همچنان ره شیطان را می‌پیماین و با رفتار سبعانه خود حتی شیطان را نیز سیه‌روی‌تر می‌کنند.

اگر آنها را اجتماع دینی و چند ده میلیونی ملت ایران در اربعین و مشهدالرضا(ع) و جای جای ایران اسلامی به سر عقل نمی‌آورد، باید به ضرس قاطع گفت که تنها سیلی‌های پی در پی جریان مقاومت است که می‌تواند آنها را از ادامه شرارت‌شان بازدارد آنچنانکه تاکنون نیز چنین بوده اما در فصل جدید آرایش آزادگان و محرومان جهان، دیگر ادامه حیات قلدرانه مستکبران صهیونیستی را باید خاتمه یافته دانست چراکه، علائم آخرالزمانی در تقابل نهایی حق و باطل و زوال جریان شیطانی آنچنانکه خداوند وعده فرموده، بسیار نزدیک شده است.
محمدعلی شیخ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳