مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

فتنه‌های دشمن با درایت رهبری خنثی می‌شود

تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۸۵۹۵۹
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: ملت ایران در سایه ولایت بارها از فتنه دشمنان در امان ماندند و نقشه شوم دشمنان نقشه بر آب شد.
۰
plusresetminus
فتنه‌های دشمن با درایت رهبری خنثی می‌شود
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «بلاغ»، حجت‌الاسلام صمد بهرامی صبح امروز در جلسه با سپاه شهرستان نور با اشاره به فتنه‌های دشمنان، اظهار کرد: دشمنان در هر فتنه مانند غائله سال ۸۸ به بهانه بداخلاقی انتخاباتی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری، اصل ولایت را نشانه رفتند و ملت ما در سایه ولایت بارها از فتنه دشمنان در امان ماند و با تبعیت از ولی فقیه نقشه شوم دشمنان نقشه بر آب شد.

وی گفت: امام‌شناسی یکی از ضروریات است و اگر جامعه‌ای از ولایت خود تبعیت کند و معنویت داشته باشد هرگز با مشکل روبرو نمی‌شود. نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به معنویت خاطرنشان کرد: سپاه با معنویت حیات دارد و نخستین شاکله معنویت دل‌های مشتاق است که به خدمت عشق می‌ورزد و جانش را در راه خدمت فدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بیان‌ کرد: یکی از شاکله‌های معنویت سپاه لسان صادق است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان ولایت و فرمانده معظم کل قوا وعده صادق را عملی کرد و از دیگر شاکله‌های معنویت سپاه، نگاه حق‌بین است که واقعیت‌ها را ببیند.

بهرامی با اشاره به راه رسیدن به معنویت، اظهارکرد: امام خمینی(ره) کتابی به نام «جنود عقل و جهل» دارد که در آن کتاب می‌فرماید در وجود انسان ۷۵ لشکر عقل و جهل وجود دارد که دائم با هم در جنگ هستند و در کتابی دیگر به نام «چهل‌حدیث» امام (ره) در حدیث اول راه رسیدن به معنویت و عوامل آن را بیان می‌کند.

وی افزود: امام (ره) در کتاب «چهل حدیث» به راه‌های پیروزی عقل بر جهل اشاره می‌کند و یکی از دستورات و راه‌های پیروزی «تفکر» است همانطور که در روایت داریم یک ساعت فکر کردن بهتر است ۷۰ سال عبادت است. ب

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: عزم و اراده یکی دیگر از راه‌های رسیدن به معنویت است مانند عملیات والفجر ۸ که تمام کارشناسان غربی گفتند عملیات از اروندرود به علت سرعت آب امکان‌پذیر نیست اما با عزم و اراده این کار انجام شد و تمام معادلات نظامی را بر هم زد.

وی در پایان به توجه به نماز، حق‌الناس و روزی حلال تأکید کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴