رئیس شورای شهر مرزن‌آباد مطرح کرد:

گلایه مردم از معادن و ترافیک در مرزن‌آباد

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۸۵۹۸۲
رئیس شورای شهر مرزن‌آباد با بیان اینکه ۱۲ معدن در حاشیه حریم شهری فعالیت می‌کنند گفت: از فعالیت این معادن هیچ عایداتی به شهر نمی‌رسد.
۰
plusresetminus
گلایه مردم از معادن و ترافیک در مرزن‌آباد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، هادی ردایی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تصویب بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی مرزن‌آباد، اظهار کرد: ۵۲ درصد عمرانی و ۴۸ درصد آن جاری است.

وی با بیان اینکه کمک خاصی به شهرداری و شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد نمی‌شود افزود: محدوده شهر مرزن‌آباد کم است به پنج کیلومتر مربع هم نمی‌رسد و ۶۰ درصد محدوده شهری هم خارج از بافت است.

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد گفت: بحث ترافیک یک معضل بزرگ برای مرزن‌آباد است که برای برون‌رفت از این معضل نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه بعد از سه دهه توانستیم کل خیابان‌های سطح شهر را آسفالت کنیم متذکر شد: مرزن‌آباد به چالش معدن مرزن کوه دچار شده است و مسئولان فقط وعده جلوگیری از ادامه فعالیت این معدن را دادند و باید گفت این مکان برای فعالیت معدنکاری مناسب نیست.

ردایی با تاکید بر اینکه مردم مرزن‌آباد مظلوم واقع شده‌اند و صدایشان به جایی نمی‌رسد،یادآور شد: شهر مرزن‌آباد که به شهر اکسیژن معروف بود به دلیل فعالیت معادن متعدد به شهر گرد و خاک تبدیل شده است به طوری که باید تابلوی شهر اکسیژن را برداریم.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۲ معدن در حاشیه حریم شهری مرزن‌آباد فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: از فعالیت این معادن هیچ عایداتی به شهر نمی‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد به فعالیت ۱۰ باشگاه ورزشی در شهر مرزن‌آباد اشاره کرد و گفت: با این همه باشگاه و ورزشگاه ضروری است اداره ورزش مستقل در شهر و بخش مرزن‌آباد راه‌اندازی شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
262
جناب رییس شورای مرزن آباد طبق تبصره 6 ماده 15 قانون معادن (تبصره6 ـ دولت مکلف است پانزده درصد (15%) از حقوق دولتی وصولی را به اعتبارات همان استان اضافه نماید، به طوری که تمام اعتبار یاد شده جهت ایجاد زیرساخت و رفاه و توسعه شهرستان با اولویت بخشی که معدن در آن واقع شده، اختصاص یابد.) پیگیری لازم دارد باید با جدیت تمام مشکلات را شهر را میتوانید با برنامه ریزی و نشست با معدنداران حل نمایید.
پیشتازیِ بسیج لندن و پاریس و نیویورک
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
هشدار تنش گرمایی در مازندران
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱