تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۴۸۱۹۸۹
با گذشت ۴۳ روز از آغاز نبرد مرزی حزب‌الله لبنان با رژیم کودک‌کش، افسر صهیونیست اعتراف کرده است که از شمال اراضی اشغالی تا حیفا، همه از حزب‌الله در هراس هستند.
۰
plusresetminus
همه از حزب‌الله لبنان می‌ترسند
به گزارش بلاغ؛ ۱۶ مهر ماه برابر با هشت اکتبر، یعنی یک روز پس از عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان نبرد مرزی کنترل شده‌ای
را در جبهه شمالی اراضی اشغالی گشود تا تمرکز ارتش رژیم اسرائیل را از جبهه غزه کمی منحرف کند. حالا پس از گذشت ۳۴ روز از این نبرد. رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک افسر اسرائیلی نوشتند که اسرائیل تاکنون ۹ نظامی و شهرک‌نشین را در جبهه‌های شمالی به دلیل حملات حزب‌الله از دست داده‌ است و ده‌ها نفر زخمی شده‌اند. نزدیک به ۷۰ هزار نفر در شمال، پس از حملات حزب‌الله خانه‌های خود را ترک کرده‌اند و این تهدیدها را حتی ساکنین حیفا در حال تجربه هستند. در واقع از شمال اراضی اشغالی تا حیفا، همه از حزب‌الله در هراس هستند.
اسرائیل از لبنان شکست خورده است
از طرف دیگر، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، که پیشتر گفته بود که تا وقتی نیروهای حزب‌الله در کنار دیوار مرزی هستند هیچ صهیونیستی به شهرک‌های شمال اراضی اشغالی بازنمی‌گردد، اخیراً نیز در توئیتی نوشت: «اسرائیل در جنگ شمال شکست خورده است.» جالب است بدانیم کسی این اعتراف را کرده است که مواضع افراطی او شناخته شده است؛ از باب «مشت نمونه خروار» او در سال ۲۰۱۱ به دیپلمات‌ها و سفیران کشورهای خارجی در اورشلیم گفته بود: «شهرک‌سازی در کرانه غربی رود اردن و اورشلیم متوقف نخواهد شد؛ نه برای سه ماه، نه برای سه روز و نه حتی برای سه ساعت.»
حملات مقاومت لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
خبر دیگر آن‌که مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای ادامه حمایت از ملت مظلوم فلسطین، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه (۲۸ آبان) سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند. مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد در رزمندگان مقاومت اسلامی پایگاه‌های نظامی «الضهیره»، «جل العلام» و «الجرداح» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند. همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه «المرج» را در هنگام انجام تعمیرات توسط ارتش رژیم صهیونیستی در آن، هدف قرار داده و «اصابت مستقیمی» را رقم زده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه به هلاکت یک نظامی خود در نتیجه عملیات مقاومت اسلامی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی اذعان کرده بود. بنابر گزارش شبکه المیادین، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون ۳۶۸ نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند.
حزب‌الله: تجاوز به فلسطین را متوقف می‌کنیم
همچنین جنبش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که کشتار مردم فلسطین با همدستی و مشارکت کامل آمریکا صورت می‌گیرد و این کشور و همپیمانان غربی آن، مسئول عذاب و درد و رنج این مردم هستند. حزب‌الله با اشاره به اینکه ملت فلسطین با مقاومت اسطوره‌ای خود، الگوی خوبی در صبر، پایداری و ایستادگی است، بار دیگر حمایت خود را از این ملت اعلام و تأکید کرد که با تمامی ابزارها به دنبال توقف تجاوز صهیونیست‌هاست. حضور جهادی و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی است. ما اطمینان داریم که ملت فلسطین به اذن خداوند، پیروز خواهد شد.
آخرین ضربات مقاومت عراق
در این میان مقاومت عراق نیز به تحرکات خود ادامه می‌دهد. رسانه‌های محلی بامداد یکشنبه از وقوع حملات پی‌در‌پی علیه پایگاه‌های نظامیان آمریکا در شرق سوریه خبر دادند. شبکه المیادین گزارش داد که صدای چندین انفجار در محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» در ریف شمالی دیرالزور شنیده شده است. منابع سوری نیز به المیادین گفتند که این انفجارها ناشی از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی‌ها در کونیکو است. دقایقی بعد خبرنگار المیادین در سوریه گفت که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «التنف» در شرق سوریه نیز با هواپیماهای بدون سرنشین هدف حمله قرار گرفته است. در ادامه نیز کانال تلگرامی صابرین‌نیوز در خبری فوری نوشت که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در ریف شرقی دیرالزور نیز مورد حمله قرار گرفته است. از طرف دیگر، کانال صابرین‌نیوز بامداد یکشنبه گزارش داد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «حریر» واقع در شمال عراق، هدف حمله قرار گرفته است. دقایقی بعد گروه «مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌ای گفت: «رزمندگان ما در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در حریر را با پهپاد هدف قرار دادند که مستقیماً به هدف اصابت کرد.»
از حملات وحشیانه ارتش اسرائیل به غزه چهل و سه روز گذشته است که بر اساس آخرین (تا زمان تنظیم این خبر) آمار وزارت بهداشت فلسطین از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون حداقل ۱۱ هزار و ۵۰۰ فلسطینی از جمله بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ زن و کودک به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند. علاوه‌بر این تحت تاثیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، هزاران ساختمان از جمله بیمارستان‌ها، مساجد و کلیساها نیز در اثرحملات هوائی بی‌امان و گسترده زمینی رژیم صهیونیستی در غزه محاصره شده و به طور کامل آسیب دیده و تخریب شده‌اند. رژیم صهیونیستی از ابتدای شروع حملات هوائی و زمینی خود، مناطق مربوط به سکونت غیرنظامیان، پناهجویان و بیمارستان‌ها را هدف قرار داده است و همچنان راه را برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بسته است.

انتهای پیام/
منبع : کیهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳