تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۳۶۴۲۴۴
استاندار مازندران در بازديد از سطح شهرستان گلوگاه و بررسی علت آبگرفتگی منازل در جریان بارش شدید باران اخير، گفت: حجم‌هاي کانال‌هاي انتقال آب در گلوگاه، لايروبي مناسبي صورت نگرفته است.
۰
plusresetminus
عدم لايروبی صحيح از کانال‌های انتقال آب در گلوگاه / بايد طرح هدايت آب اجرا شود
به گزارش بلاغ، محمد اسلامی عصر امروز در بازدید از سطح شهرستان گلوگاه و بررسی علت آبگرفتگی منازل در جریان بارش شدید باران اخیر، اظهار کرد: حجم‌های کانال‌های انتقال اب در گلوگاه لایروبی مناسبی صورت نگرفته است.

وی افزود: هر ساله ستاد بحران استان در بخش نامه‌ای به تمامی شهرستان‌ها اعلام می‌دارد که نسبت به لایروبی‌ کانال‌های انتقال آب صورت بگیرد که در زمان وقوع سیلاب این کانال‌ها گنجایش لازم را داشته باشند اما متاسفانه این امر در شهرستان گلوگاه آن چنان انجام نشده است.

استاندار مازندران گفت: اولویت اول لایروبی در گلوگاه زیرگذر اتوبان اصلی است که باید انجام شود و همچنین نسبت به  لایروبی کانال‌هایی که در بالا دست شهرستان وجود دارد در اولویت دوم قرار دارند.

این مسئول بیان کرد: اگر در شهرستان گلوگاه با کارشناسی طرح هدایت آب‌های پاک و آب‌های سحطی اجرا شود که بتوان آب‌ها را مدیریت کرد.

اسلامی در پایان تاکید کرد : چند منزل مسکونی در گلوگاه که بر اثر بارش شدید باران اخیر دچار آبگرفتی شده بودند با ابلاغ به بنیاد مسکن، وسایل و لوازم نیاز را بصورت رایگان در اختیار این خانوارها قرار گیرد تا بتوانند منازل خود را تعمیر و باز سازی کنند.



انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳