سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:

دانشجو نماد حق‌طلبی و امیدآفرینی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۸۲۴۹۲
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دانشجویان به‌عنوان یک عنصر امیدآفرینی شناخته می‌شود، گفت: دانشجو نماد حق‌طلبی و امیدآفرینی است.
۰
plusresetminus
دانشجو نماد حق‌طلبی و امیدآفرینی است
سیدعبدالله میرغیاثی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با تبریک روز دانشجود جهاد تبیین را یك امر ضروری برای قشرهای دانشجویی دانست و اظهار کرد: حماسه‌ ۱۶ آذر در تاریخ ایران اسلامی نماد مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان به‌عنوان یك عنصر امیدآفرینی شناخته می‌شود، بیان کرد: ماهیت وجودی دانشجو امیدآفرینی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه دانشجویان قشر فرهیخته و بالنده جامعه و مدافع ارزش‌های اسلامی و انسانی در مسیر تکامل و رشد اجتماعی هستند، افزود: دانشجو یعنی ایمان، آرمان‌خواهی، آگاهی، امید و تلاش چراکه دانشجو نماد حق‌طلبی و رویش و بالندگی است.

این مسئول دانشجویان متعهد و آگاه را پرچم دار علم و آگاهی دانست که می‌توانند در جهت تعالی ایران اسلامی، این مرز و بوم را به اوج اقتدار و فتح قله‌های افتخار برسانند.

میرغیاثی با اشاره به اینکه در واقع نقش و تاثیر جهت‌گیری های دانشجویی که از دهه 1340  با نهضت امام خمینی(ره) پیوند خورد، با پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله جدید و متفاوتی شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پیام آزادگی و استقلال را منتشر کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه امروز دانشجویان به‌ عنوان قلب تپنده دانشگاه‌ها با تلاش در علم آموزی و تسلط به تحلیل‌های واقع‌بینانه، در مسیر اعتلای کشور گام بر می دارند، بیان کرد: دانشجویان با همدلی و همراهی برای حل مشکلات کشور می‌توانند امید را در جامعه جاری کنند و نقش آگاهی‌بخشی خود را در کشور پررنگ‌تر از گذشته ایفا کنند.

این مسئول تصریح کرد: دانشگاه‌هایی موجب رشد، تعالی، ترقی و توسعه در کشور می‌شوند که بتوانند دانشجویانی خلاق،کارآفرین و تحول‌آفرین تربیت کنند تا بتوانند مشکلات و مسائل جامعه را حل و رفاه مردم آن جامعه را فراهم آورند.

میرغیاثی خواستار برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها شد و اظهار کرد: پویایی، تحرک و جوان بودن دانشجو همیشه در جامعه تأثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳