روز قدس امسال مردم حرف آخر را زدند؛

آمریکا نابود شد، عمر بادکنکی رژیم صهیونیستی ترکید

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۸۵۵۳۰
آمریکا پس از ۴۶ سال تلاش برای شکستن انقلاب اسلامی ایران، در روز قدس امسال با جهانی شدن تظاهرات و خیزش روز قدس، با مشاهده شکست فاحش خود و صدها هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای رژیم اشغالگر قدس، نابود شد.
۰
plusresetminus
آمریکا نابود شد، عمر بادکنکی رژیم صهیونیستی ترکید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت خاص خود، مکر و حیله آمریکای صهیونیستی در ایجاد امواج انحرافی تجاوز به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن هفت مستشار جمهوری اسلامی، همچنین اجرای سناریوی چابهار و راسک با از دست دادن ۱۸ مزدور خود که شاید بتواند ملت ایران را از روز قدس و خلق حماسه دیگر باز بدارد، ایرانیان بصورت ممتاز، رکورد جدیدی در کارنامه ۴۵ ساله این روز مقدس بوجود آوردند و به پرچمداری این ملت جان بر کف، در دیگر کشورهای حتی غیرمسلمان نیز به صحنه آمده و خواستار نابودی رژیم جعلی اسرائیل و رهایی فلسطینیان بویژه مردم مظلوم و مقتدر غزه شدند.

روز قدس امسال، غوغا بود. ولوله ای از حضور بی سابقه مردم که همه شعار نابودی آمریکا و اسرائیل را با شدت و مالامال از کینه مقدس نسبت به جنایات شیطان بزرگ و سگ هار او، سر می‌دادند و فریاد می‌کشیدند. چشمان بسیاری از راهپیمایان پر اشک بود و بغض گلویشان را می‌فشرد.

درد و رنجی که مردم غزه را فراگرفته بود و عامل اصلی آن آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امسال از شور و شعور معناداری برخوردار بود.
همه آنانی که تمام روزهای قدس از ابتداء تاکنون را تجربه کرده بودند و در تظاهرات آن حضور داشتند، با قاطعیت می‌گویند که تظاهرات روز قدس امسال بی سابقه و بسیار پر شور و حرارت بوده و مردم بسیار با انگیزه و دردمندانه شعار می‌دادند و انتظار نابودی عنقریب رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل را داشتند.

اکثر شرکت کنندگان در تظاهرات روز قدس اظهار می‌داشتند که امسال آخرین روز قدسی است که رژیم اشغالگر قدس به خود می‌بیند و سال آینده مسلمانان بتوانند نماز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را در قدس اقامه کنند.

امام خمینی(ره) احیاگر قدس و فلسطین
موضوع فلسطین و قدس از ابتدای اشغال این سرزمین بتدریج پس از چند جنگ شکست خورده اعراب در مقابل رژیم اشغالگر و حامیان غربی این رژیم فاسد بتدریج به فراموشی سپرده می‌شد بگونه‌ای که اغلب کشورهای عربی از در سازش با این غده سرطانی درآمدند تا اینکه برای نخستین بار این جمله به گوشها رسید که: اگر همه مسلمین دنیا با هم متحد شوند پیروزی بر اسرائیل و دشمنان اسلام حاصل می شود، لذا آنچه قلب علی علیه السلام را آتش می‌زند، این است که بیگانگان به واعتصمو ، بیشتر عمل می‌کنند. به راستی اگر یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان جهان با هم متحد بودند، آیا اسراییل جرأت می‌کرد که شب و روز از فلسطینیان قربانی بگیرد و خانه‌ها، مساجد و مدارس آن‌ها را ویران کند؟.

حملات وحشیانه و بی سابقۀ اسرائیل به فلسطینیان به یک فاجعه عظیم برای جهان اسلام مبدل شده بود . با این حال ، نه دولت های اسلامی و نه ملت های مسلمان و نه علمای بزرگ اسلام واکنش مناسبی در قبال آن نشان نمی‌دادند و این امر، سبب جرئت و جسارت رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل شده بود.

برخی کشورهای عربی واسلامی در حالی که خواهران و برادران مسلمان آنها در بدترین شرایط در حال دست وپنجه نرم کردن با مرگ تدریجی بوده و هستند، در یک اقدام سازشکارانه، با سران جنایتکار رژیم صیونیستی نشست برگزار کردند. بیش از یک و نیم میلیون آواره فلسطینی در غزه، در بدترین شرایط محاصره بودند، اما نه از سران عرب و نه از غرب صدایی شنیده نمی شد و این تأسف بار بود.

شرم آور است که بعضی از کشورهای اسلامی، سخت به سفیران رژیم صهیونیستی جنایتکار آویزان شده بودند!. خادمان حرمین شریفین تبدیل به نوکران اسرائیل و آمریکا شدندو دست ترکیه در دست اسرائیل بوده وهست.

در دنیای اسلام خیلی‌ها ادعای اسلام و مسلمانی داشتند، اما متاسفانه عمل‌شان، ایمان آنان را تصدیق نمی‌کرد . کسانی بوده وهستند که خود را خادم الحرمین می‌نامند، اما در عمل خادم اسرائیل و آمریکا بوده وهستند،‌ اینها دست در دست اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها گذاشته‌اند؛ در حالی که ما انتظار نداریم کسانی که این عنوان را دارند خادم اسرائیل و آمریکای جهانخوار باشند، اما متاسفانه بوده و هستند.

اعلام روز جهانی قدس در مردادماه سال ۱۳۵۸ یعنی ۶ ماه پس از بازگشت امام خمینی (ره) به ایران و ۴ ماه پس از برپایی جمهوری اسلامی انجام شد؛ نشان داد که فلسطین و قدس و مظلومیت فلسطینیان برای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی از چه ضریب اهمیتی برخوردار است.
امام خمینی(ره) از طریق نامگذاری روز قدس، این مساله را ابتداء در ایران اسلامی و سپس در جهان اسلام تثبیت کردند، وآن را یک امر ضروری و حتمی برشمردند و بر اولویت آن تاکید کردند. امروز پس از گذر زمان بر همگان ثابت شده که ایران از آغاز شعارهایی روشن را سر داده و تا به امروز نیز همچنان به آن پایبند است و برای دفاع از فلسطین و ملت مظلوم آن بهای سنگینی را پرداخت می‌کند.

اندیشه نافذ، دوراندیشی، گفتمان عینی و علمی، سخن حق و اخلاص امام به روز قدس بُعدی جهانی بخشید؛ روزی که امروزه در اقصی نقاط جهان در آسیا، آفریقا، اروپا و دیگر نقاط جهان، به صورت ویژه گرامی داشته می‌شود و طی آن فعالیت‌هایی برای آزادی قدس از چنگال عفریت صهیونیستی انجام می‌شود.

عصر صهیونیست به پایان رسید
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی در روز عید سعید فطر سال گذشته با اشاره به سرعت گرفتن افول رژیم غاصب صهیونیستی این اتفاق را یک فرصت خیلی بزرگ دانستند و با تأکید بر نقش مهم مقاومت درونی مردم فلسطین در این زمینه تصریح کردند:  هر چه این مقاومت بیشتر بشود، رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر خواهد شد، فجایعش آشکارتر خواهد شد. این وضع فلاکت‌باری که امروز رژیم صهیونیستی دارد ــ که وضع امروزِ رژیم صهیونیستی واقعاً فلاکت‌بار است ــ ناشی از ایستادگی جوانهای فلسطینی است؛ سختی را به جان می‌خرند، خطر را به جان می‌خرند؛ در قدس آن جمعیّت عظیم اعتکاف می‌کنند، جوانها در شهرهای مختلف کرانه‌ی باختری در مقابل نظامیان مسلّح و خبیث صهیونیستی می‌ایستند، فداکاری می‌کنند امّا پیش می‌برند؛ تا حالا پیش برده‌اند، بعد از این هم همین‌جور خواهد شد. به نظر بنده این‌جور است که امروز قدرتِ بازدارندگی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده.

جوانان مقاومتی که همگی در دوران تسلط رژیم صهیونیست بزرگ شده و در اردوگاه‌های رژیم صهیونیست زندگی می‌کنند، با تفکر مقاومت بزرگ شده‌اند. آن ها از زمان تولد تا دوران تحصیل خود در دانشگاه های رژیم صهیونیستی، تحت نظارت صهیونیست‌ها بوده‌اند. این جوانان عرب که در اردوگاه‌های رژیم صهیونیست زندگی می‌کنند، با تلاش و تحمل سختی‌های فراوان، به فرهنگ مقاومت دست یافته و به عنوان نماد مبارزات مردم فلسطین شناخته می‌شوند.

بنابراین، آن خوابی را که دیده بودند که نسل سوم و چهارم به دلیل تعلیم و تربیتشان، کتاب‌های درسی‌شان، مهدکودکشان، کارتن‌هایشان، تلویزیون‌هایشان، اساتیدشان، معلمانشان، هیچ آرمانی از فلسطین برایشان باقی نمی‌ماند و در فضای کنونی دیگر هیچ‌کس از مقاومت حرفی نمی‌زند، تعبیر نشد. این نشان می‌دهد که جوانان اردوگاه‌ها در مناطق ۴۸ و نیز در کرانه باختری و در قدس شریف، دیدگاه و تفکر مردم غزه را دارند ؛ یعنی کاملاً انقلابی، کاملاً مقاومتی، کاملاً ضدّصهیونیسم که آماده‌ی عملیات‌های مختلف هستند.

در دهه‌ی ۷۰ شمسی فلسطین را داشتند می‌فروختند و در پیمان اسلو و در پیمان ماستریخت (پیمان اتحادیه اروپا) همه‌ی آرمان‌های فلسطین را در زیر پا داشتند له می‌کردند، اما نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلکه امروز انتفاضه‌ها از سنگ به موشک تبدیل شده است.

امروز تفکر مقاومت نه در غزه‌ی مظلومِ محاصره‌شده، نه در جریان‌های اسلامی حماس و جهاد، نه در گردان‌های الاقصی، نه در گردان‌های قدس، بلکه در مناطق مختلفی که فلسطینی‌ها در سرزمین اشغالی حضور دارند در کرانه در قدس شریف در مناطق ۴۸ تمام این‌ها مقاومتی هستند.

طوفان الاقصی نتیجه تحمل ۷۵ سال شکنجه فلسطینیان

در دهه چهل قرن بیستم یک توطئه وحشتناک توسط غرب علیه اسلام در منطقه فلسطین رقم خورد،با کشتن و آواره کردن مردم فلسطین به کشورهای اردن، مصر لبنان و سوریه، کشور جعلی اسرائیل را ایجاد کردند.

در سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۰ بیش از ۵۳۰ شهر و روستا را خراب کردند تا آوارگان به امید خانه‌هایشان برنگردند و تا امروز این افراد در اردوگاه زندگی می‌کنند.
تا ۱۵ می سال ۱۹۴۸ گروه‌های تروریستی یهودی که انگلیس خبیث آنها را آموزش می‌داد ۷۰۰ هزار نفر را، که شامل نیمی از جمعیت فلسطین آن روز بود، از خانه و کاشانه شان آواره کردند.

در ۹ آوریل سال ۱۹۴۸ در دیر یاسین با توپخانه به این روستا حمله و سپس نیروی زمینی اسرائیل وارد روستای دیریاسین شد و منازل را تا آخرین دینامیت منفجر کردند و مردم را مثله کردند، یعنی اعضای بدن آنها را قطع کردند، شکم زنان باردار را با شرط بندی برای جنسیت جنین آنها دریده و به شهادت رساندند.

مردان، کودکان و سالخوردگان روستای دیریاسین را به شهادت رساندند و اجساد آنها را درون چاه‌های آب انداخته و اجساد عده دیگری از مردم روستا را در آتش سوزاندند. این نمونه‌ای از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در روستای دیر یاسین است.

در سال ۱۹۸۲ به اردوگاه صبرا شتیلا به مدت ۴۸ ساعت حمله کردند و حدود ۶ هزار نفر را در این ۲ اردوگاه به شهادت رساندند، چشم پناهندگان را درمی‌آوردند و زنده زنده پوست افراد را می کندند، به زنان و دختران تجاوز کرده و بعد از این اعمال شنیع آنها را با گلوله به شهادت رساندند.

نمونه وحشی گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی را در جریان کربلا شنیده بودیم که وقتی دختر امام حسین(ع) را با نیزه زدند و روسری ایشان کنار رفت، گوشواره از گوش ایشان را با بی حرمتی کشیدند بطوری که خون جاری شد و در صبرا و شتیلا هم برای بیرون آوردن دستبند خانم ها، دست های زیادی را قطع کردند.

عملیات طوفان الاقصی در پاسخ به این جنایات است که تنها بخشی از آن رسانه ای شده، در این ۱۸۰ روز رژیم غاصب صهیونیستی جنایات فراوان انجام داده،۱۰۰ مدرسه و دانشگاه تخریب کامل شده، ۳۰۵ مدرسه هم خسارت قابل توجه دیده،۲۲۹ مسجد تخریب و حدود ۳۰۰ مسجد خسارت قابل توجه داشته است.

رژیم غاصب صهیونیستی ۱۰۵ آمبولانس و چهار کلیسا را تخریب ،۸۴ درمانگاه و بیمارستان از خدمت خارج،۳۹ هزار نفر را شهید و ۱۴۰ خبرنگار را به شهادت رساند،این غرب و آمریکای متمدن است و این لیبرالیسمی است که مدعی آقایی بر جهان است.

و روز قدس امسال مردم حرف آخر را زدند
و در روز قدس امسال مردم کشورمان بطور بی‌سابقه‌ای به میدان آمده و با عشق سرشار از تبعیت نبوی و علوی، در جهت حمایت جدی از مسلمانان و مظلومان فلسطین و غزه، خواستار نابودی کامل رژیم ددمنش صهیونیستی شده تا برای همیشه از صفحه روزگار محو شوند و بشریت از شرارت این باند جنایت‌پیشه رهایی یابند، هرچند رهایی نهایی جهانیان در گرو نابودی شیطان بزرگ آ»ریکاست که نفرت از این جرثومه‌های رذیلت و شقاوت جهانی شده و امروز این تنها ملت ایران نیست که شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر می‌دهد که این شعار همه آزادگان جهان است و روز قدس امسال، گرد مرگ را بر اندام منحوس آمریکا و رژیم اشغالگر قدس پاشاند و پس از حماسه طوفان الاقصی، طوفان الاحرار را خلق کردند که نتیجه آن نابودی کامل صهیونیست‌ها خواهد بود.

انتهای خبر/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳