میزبانی آسیایی وطنی هنوز مشخص نیست؛

درودگر: با افتخار به نساجی مازندران آمدم

تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۷۲۲۵۷
نشست خبری صادق درودگر مدیر عامل و سیدمهدی رحمتی سرمربی باشگاه نساجی مازندران در قائم‌شهر برگزار شد.
۰
plusresetminus
درودگر: با افتخار به نساجی مازندران آمدم
به گزارش بلاغ، سیدمهدی رحمتی پس از چهار سال مربی‌گری با تیم های لیگ برتری الومینیوم اراک و شهرخودرو مشهد این فصل سکان هدایت تیم با ریشه‌ی نساجی مازندران را بر عهده گرفته است امروز برای اولین بار در قائم‌شهر و مقابل هواداران و رسانه‌های این شهر قرار گرفت.

رحمتی در شروع نشست خبری اظهار کرد: با افتخار نساجی را انتخاب کرده‌ام و دست یاری به سوی پیشکسوتان و عاشقان این تیم دراز میکنم تا درکنار هم بتوانیم نساجی را به جایگاه اصلی برسانیم و دل همه هوادان پرشور را شاد کنیم.

سرمربی جدید نساجی مازندران بیان کرد: نساجی هواداران پرشوری دارد که هیچوقت تیمشان را تنها نمی‌گذارند و همیشه آن را همراهی و همیاری می‌کنند حتی زمانی که نساجی در خانه رقیبان بازی دارد هواداران این تیم حضور حداکثری دارند تا تیمشان سربلند از زمین بازی خارج شود و امسال هم بنده این تقاضا را دارم که در این فصل مانند فصل های قبل دستشان روی شانه ما باشد و با انرژی های خود باعث دلگرمی بنده و تیم باشند.

رحمتی از این که تیمش نمیتواند در جام باشگاه های اسیا در قائمشهر میزبانی کند ابراز تاسف کرد و افزود: زمان زیادی گذشته و کاری صورت نگرفته و در این زمان بسیار کمی که در پیش داریم بعید است اتفاقی برای آماده سازی استادیوم شهید وطنی رخ دهد و به این تورنومنت برسد.

این سرمربی جوان و آینده دار در جواب سوال به برخی از اصحاب رسانه و خبرنگاران که به استفاده از بازیکنان بومی و مازندرانی در نساجی اشاره کرده بودند واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: استان مازندران پتانسیل بسیار بالایی دارد و فوتبال ایران به این استان مدیون است و شرایط امسال بسیار متفاوت‌تر و سخت‌تر است و ۱۹ سهمیه بزرگسالان داریم و در سهمیه های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال بازیکنانی را از مازندران وارد تیم بزرگسالان میکنیم که شایستگی اش را داشته باشند.

رحمتی تصریح کرد: در نیم فصل سال گذسته نزدیک به ۱۵ بازیکن پایه آلومینیوم اراک را به رده بزرگسالان این باشگاه انتقال داده و در هفته های پایانی از این بازیکن‌ها بهره‌بری کرده است.

صادق درودگر سرپرست مدیر عاملی باشگاه نساجی مازندران هم در تاکید به حرف های سرمربی تیمش به این موضوع پرداخت که هنوز برای گرفتن میزبانی لیگ قهرمانان آسیا در قائمشهر زمان داریم و قطعتی تمام شده نیست و احتمال مهیا کردن این مهم در مازندران وجود دارد.

درودگر اظهار کرد: سید مهدی رحمتی باید ابزار لازم برای رسیدن به موفقیت را داشته باشد و ما هم در تلاش هستیم تا بتوانیم این مسیر را برای او هموار‌تر بکنیم تا دل هواداران و مردم مازندران را شاد کنیم‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴