تاریخ انتشارجمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۸۵۸۵۱
ملی‌پوش شنای ایران گفت: شناگران ایرانی با کمترین حمایت‌ها به افتخارات زیادی دست پیدا کردند و قطعاً با توجه بیشتر، جایگاه‌های بالاتری را نیز کسب می‌کنیم.
۰
plusresetminus
گلایه ملی‌پوش شنا از تبعیض آشکار بین رشته‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از مازند اسپرت، علی جبلی ملی‌پوش شنای ایران اظهار داشت: در تمام استان‌ها در بیشتر هیئت‌های استانی حتی یک استخر هم وجود ندارد و فدراسیون شنا و هیئت‌ استان‌ها در حد توان خودشان از ما ورزشکاران  حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیر ساخت کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم سطح تمرینات را بالا ببریم.

جبلی با انتقاد به تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را بهم می‌ریزد. ای کاش تمام ورزش‌ها را با یک چشم نگاه می‌کردند و تمام ورزشکاران در یک سطح بودند. 

وی بیان کرد: در رشته شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت. نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را بدست بیاورد، قطعا اگر به ورزشکارانش توجه بیشتری کنیم، مدال‌های رنگارنگی هم از آن بدست می‌آید.

ملی‌پوش شنای ایران در پایان خواستار توجه و استعدادیابی در استان‌های ساحلی شد و گفت: در شهرهای مختلف کشور مخصوصا در شهرهای ساحلی ایران، استعدادهای نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنا ایران شاهد باشیم.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چرا دانشجویان شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند؟
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴