تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۷۸۵۶۷
در لیگ قهرمانان آسیا تیم نساجی مازندران فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.
۰
plusresetminus
نساجی مقابل یاران نیمار دنبال شبی تاریخی دیگر
به گزارش بلاغ؛ تیم پرسپولیس بعد از باخت خانگی مقابل النصر عربستان امشب در قطر به مصاف الدحیل می‌رود و سرخ‌پوشان کشورمان می‌دانند برای صعود از این گروه مرگ باید هرچه سریع‌تر به برد برسند. گرفتن سه امتیاز از الدحیل در خانه آسان نیست؛ اما پرسپولیس که سابقه حضور در مرحلهٔ نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد قطعاً شیوه بردن تیم های قطری را به‌خوبی یاد گرفته از همان زمانی که تیم السد ژاوی را جذب کرده بود؛ ولی با ستاره اسپانیایی‌اش به پرسپولیس باخت. سرخ‌پوشان ایرانی بردن را در لیگ قهرمانان یاد گرفته‌اند؛ اما اکنون حضور فوق‌ستاره‌های جهان فوتبال در تیم های عربی کار را دشوارتر از همیشه خواهد کرد.

 در الدحیل علاوه بر اولونگا گل‌زن کنیایی، کریم بوضی‌اف، هافبک تیم ملی قطر، محمد مونتاری، اسحاق الاجی مهاجم فرانسوی و کیم هوان هافبک کره‌ای به همراه صلاح زکریا، دروازه‌بان تیم ملی قطر حضور دارند و کوتینیو هم به‌تازگی به این تیم قطری پیوسته؛ این در حالی است که پرسپولیس از زمان نقل‌وانتقالات تا امروز به دنبال جذب یک مهاجم شش‌دانگ است و هنوز به هدفش نرسیده است.

از سویی دیگر وحید امیری به دلیل مصدومیت شاید امشب نتواند برای سرخ‌پوشان بازی کند و میلاد سرلک هم با اخراج مقابل النصر محروم است.

 همه اینها در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس از شرایط مسابقه هم دور است و تعطیلی لیگ برتر باعث شده بازیکنان این تیم از نظر آمادگی آرمانی دور باشند. حتی گل محمدی به کنایه گفت که یادش نمی‌آید چه زمانی تیم پرسپولیس بازی کرده است! او به‌خوبی می‌داند روی زمین هموار ورزشگاه الدحیل و مقابل هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی کار دشواری برای برد دارد؛ ولی رسیدن به این هدف سخت غیرممکن نخواهد بود.

 برنامه مسابقات:
 الدحیل قطر - پرسپولیس ایران ساعت ۲۱:۳۰
 النصر عربستان - استقلال تاجیکستان ساعت ۲۱:۳۰
 جدول گروه E
 ۱- النصر عربستان ۳ امتیاز
 ۲- استقلال تاجیکستان یک امتیاز
 ۳- الدحیل قطر یک امتیاز
 ۴- پرسپولیس بدون امتیاز

 نساجی ایران - الهلال عربستان؛ جدال با رئیس!
 فردا شب ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران میزبان بازی حساس نساجی و الهلال خواهد بود مسابقه‌ای که بدون اغراق جنگ نابرابر است. نساجی اولین حضورش را در آسیا تجربه می‌کند و در بازی قبل حریف هندی را شکست داده تا با اعتمادبه‌نفس بیشتری مقابل حریف باسابقه و پرافتخار عربستانی به میدان برود. الهلال در فوتبال عربستان ملقب به رئیس است.

تیمی که بارها قهرمان آسیا شده و فوق‌ستاره‌های چندین‌میلیون‌دلاری را در اختیار دارد. نیمار فوق‌ستاره برزیلی مشهورترینشان است. میتروویچ، کولیبالی و … دیگر ستاره‌های الهلال هستند. البته برای این بازی خورخه خسوس بازیکنان بزرگی مثل یاسین بونو، روبن نوس و میلینکوویچ ساویچ را از فهرست بازی خط زد.

بااین‌حال الهلال در خانه مقابل حریف ازبکستانی با خوش‌شانسی از باخت فرار کرد و به‌نوعی این تیم دچار بحران شده است و حتی هواداران الهلال خواهان تغییر ژسوس سرمربی پرتغالی هستند.

 نساجی تیم تازه‌وارد به آسیا برخلاف حریف متمولش در آرامش و شرایط مطلوب روحی و روانی است. این تیم اگر از الهلال عربستان امتیاز بگیرد شگفتی خلق کرده است و گامی بزرگ برای صعود از این گروه برداشته است.
 برنامه مسابقات:
 نوبهار ازبکستان - بمبی سیتی هند ساعت ۱۷:۳۰
 نساجی ایران - الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰
 جدول گروه D
 ۱- نساجی ایران ۳ امتیاز
 ۲- الهلال عربستان یک امتیاز
 ۳- نوبهار ازبکستان یک امتیاز
 ۴- بمبی سیتی هند بدون امتیاز
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳