تاریخ انتشارجمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۵۹۳۷
شهید «حسین کمالی» در وصیت‌نامه خود می‌گوید: «سرباز واقعی برای امام زمان (عج) باشید و بدانید که مسؤلیتی سنگین، بس خطیر به دوش همه ماست.»
۰
plusresetminus
پیام شهدا| سرباز واقعی برای امام زمان(عج) باشید‌
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید «حسین کمالی» یکم شهریور ۱۳۴۶، در شهرستان آمل به دنیا آمد. پدرش سیدحسن و مادرش حدیقه نام داشت. حوزوی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم فروردین ۱۳۶۵، در فاو بر اثر جراحات وارده به بدن، شهید شد، پیکر او مفقودالاثر است.

فرازی از وصیت نامه شهید «کمال حسینیان»:

ای پدر جان! برای این که بیشتر به اسلام خدمت کنی دوست دارم که برادران کوچکم هم این راه را ادامه دهند و سربازی واقعی برای امام زمان (عج) باشند و بدانند که مسؤلیتی سنگین، بس خطیر به دوش آنهاست و باید این کوله بار گران را به سلامت به مقصد برسانند و فردی نمونه برای جامعه باشند.

برادر بزرگ مهربانم! سعی کنید در خط امام و ولایت فقیه باشید و نماز و دعا به جان امام را فراموش نکنید و مایه سربلندی ما باشید و دوست دارم که راهم را ادامه دهی و فردی متین و باایمان برای جامعه باشید.

سخنی با خواهرانم! سنگر حجاب را حفظ کنید. همیشه مایه خوشبختی اسلام و انقلاب و فاطمه (س) باشید و زینب گونه برای امام اشک بریزید. یکی از علل پیشرفت هر جامعه اسلامی، زنان جامعه اسلامی است که باید حجاب را رعایت کند و اسلام با حجاب شما رونق یافته و می‌یابد ... قرآن را زیاد بخوانید و از زینب سرمشق بگیرید که او معلم شماست.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷