مدیرکل گردشگری مازندران اعلام کرد:

اقامت حدود ۱۱ میلیون نفرشب مسافر در مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۴۸۵۳۷۲
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: از آغاز ستاد خدمات سفر تا نهم فروردین ۱۰ میلیون و ۵۲۹ هزار نفرشب مسافر در استان اقامت کردند.
۰
plusresetminus
اقامت حدود ۱۱ میلیون نفرشب مسافر در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حسین ایزدی جمعه‌شب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، اظهار کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا نهم فروردین ۱۰ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۹۴ نفر شب در مازندران اقامت کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه نظارت در ایام تعطیلات نوروز بسیار مهم است، تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز بازدیدهای نظارتی استانی و شهرستانی به صورت مستمر توسط کارشناسان انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه از آغاز ستاد تا نهم فرودین ماه سال جاری ۹۶۵ فقره نظارت بر تاسیسات گردشگری و پذیرایی صورت گرفت، افزود: از این تعداد نظارت صورت گرفته ۸۶ مورد تشویق و ۱۹۷ مورد تذکر و اخطار بوده است.

ایزدی با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان و در پیش بودن شب‌های قدر،خاطرنشان کرد: مردم و گردشگران حرمت این ماه و شب‌های قدر را حفظ و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

این مسئول در خصوص اسکان اضطرای در تعطیلات نوروز سال جاری، گفت: برای اسکان اضطراری با اداره‌کل ورزش و جوانان هماهنگی‌ها صورت گرفت تا در مواقع بحران و شرایط جوی در استان سالن‌های ورزشی در اختیار مسافران قرار گیرد.

وی به اعلام آمادگی آموزش وپرورش استان برای اسکان مسافران و گردشگران در مواقع بحران خبر داد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران نیز اظهار کرد: از آغاز ستاد تا نهم فروردین سال‌جاری ۷ هزار و ۵۱۲ لیتر بنزین معمولی و سوپر در مازندران توزیع شد.

فرهاد عسکری میزان توزیع بنزین معمولی و سوپر از آغاز ستاد تا نهم فروردین سال‌جاری را ۷ هزار و ۵۱۲ لیتر، نفتگاز هزارو ۳۶۵ لیتر و سی ان جی(CNG) را ۵۸۹ هزار و ۴۸۷ کیلو گرم اعلام کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران تعداد خودروهای وارد شده به پارک‌های جنگلی مازندران را ۶ هزار و ۲۳۹ دستگاه عنوان کرد.

وی در خصوص رفع مشکلات شبکه آب، برق، گاز و مخابرات، تصریح کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا نهم فروردین ماه سال جاری مشکلات و نواقص ۴۵۲ مورد مربوط به شبکه آب، ۳۱۸ مورد برق، هزار و ۵۰۱ مورد گاز و هزار و ۴۱۷ مورد شبکه مخابرات بررسی و رفع شد.

عسکری افزود: هیچ چادری در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌های مازندران برپا نشده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران ادامه داد: ۲۵ هزار و ۸۳۵ بروشور در این مدت بین مسافران و گردشگران در مازندران توزیع شد.

عسکری تعداد بازدید از سطح شهر را هزار و ۴۵۷ مورد و مراکز اقامتی را هزار و ۷۸۹ مورد برشمرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳