تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۸۳۰۲۸
فرماندار سوادکوه خواستار راه‌اندازی «قرارگاه فرهنگی» با هدف تعیین اولویت‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرایی آن شد.
۰
plusresetminus
قرارگاه فرهنگی در سوادکوه راه‌اندازی شود
به گزارش بلاغ، رمضان غلامی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی اثرگذار در مناسبت‌های فرهنگی خواستار تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرستان شد.
 
وی خواستار برگزاری جلسه‌ای با دعوت اداره آموزش و پرورش از مدیران و کارشناسان ادارات و نهاد‌های فرهنگی شهرستان سوادکوه و با عنوان «قرارگاه فرهنگی شهرستان سوادکوه» با هدف تعیین اولویت‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرایی‌شدن آن شد.
 
فرماندار شهرستان سوادکوه افزود: شهرداران پل‌سفید و زیراب برای پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی و دینی شهرستان، اعلام آمادگی و استقبال کردند و اداره ورزش و جوانان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حوزه فعالیت خود را تدوین و گزارش کند.
 
غلامی خاطرنشان کرد: دبیر «قرارگاه عملیاتی و اجرایی فرهنگی شهرستان سوادکوه» حجت الاسلام رحمت زمانی -رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه- تعیین شد و جلسه‌ای با هدف اثرگذاری بیشتر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مساجد با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور ادارات و نهاد‌های اثرگذار در مدیریت مساجد شهرستان اجرایی شود.
 
مهدی صداقتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در ابتدای با بیان نقطه نظرات مدیران ادارات و نهاد‌های فرهنگی درباره توانمندی‌ها و مشکلات فرهنگی با ارائه راهکار‌ها و اهدای احکام اعضای شورای هیئات مذهبی را دستور کار جلسه ذکر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳