مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد:

تبیین ۵ ویژگی بسیجیان از نگاه قرآن

تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۸۲۱۶۰
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران پنج ویژگی مهم بسیج از نگاه قرآن را تبیین کرد.
۰
plusresetminus
تبیین ۵ ویژگی بسیجیان از نگاه قرآن
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام محمدعلی رضاپور عصر امروز در اجتماع بسیجیان و دختران حاج قاسم که در مصلی قدس فریدونکنار برگزار شد اظهارکرد: امام خمینی(ره) انسان کاملی بود که با فهم درست از قرآن یک شجره طیبه را به نام بسیج پایه‌گذاری کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج از نگاه قرآن دارای پنج ویژگی است، خاطرنشان کرد: خدامحوری و خداباوری از ویژگی‌ است که یک بسیجی از آن برخوردار است و هر زمان که از خدا دور شدیم افتضاح برجام، اقتصاد، بانک‌ها و خودروسازی به بارآمد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: هر جا که پای خدا ایستادیم دستاوردهای بزرگی در زمینه سلول‌های بنیادی، علوم بیولوژی، نانو، نظامی و علمی به دست آوردیم.

رضاپور بر لزوم نقش تربیتی مادران تاکید کرد و گفت: دامنی که قاسم سلیمانی و علی عابدینی را تربیت کرد برای دشمن خطرناک‌تر از خود شهید سلیمانی و عابدینی است و برای همین است که دشمن دارد در دامان مادران امروز سگ را جایگزین فرزند می‌کند.

وی با بیان اینکه نسلی که می‌تواند جریان شیطان را زمین گیر کند تداوم قوم سلمان است، یادآورشد: دشمن به‌دنبال آن است که این قوم را منقطع کند و نسلی را بر سر کار بیاورد که ولایت را نشناسد، ولایت را یاری نکند و اهل مقاومت نباشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دومین ویژگی بسیجیان از نگاه قرآن این است که آنان یار و یاور مستضعفان و مظلومان هستند.

رضاپور اظهارکرد: ویژگی سوم بسیج این است که در برابر ظالمان و مستکبران عالم سر خم نکرده و اهل سازش و تسلیم نیستند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها درخصوص خسته شدن مردم، خاطرنشان کرد: این افراد که از نوجوانی و جوانی در آمریکا بوده‌اند و باعث و بانی افتضاح برجام شدند و در دولت خود شرایط سختی را برای مردم به‌وجود آورده‌اند، حال که نوبت به دفاع از مظلوم رسیده حرف از خستگی مردم می‌زنند که باید بگوییم شما مردم ایران را نشناخته‌اید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: افرادی که صبح جمعه فهمیده بودند قیمت بنزین گران شده، حالا برای اینکه در مجلس خبرگان شرکت کنند خبر از دانستن پشت پرده‌ها می‌دهند و اظهارات سخیفانه‌ای مطرح می‌کنند که باید به آن‌ها بگوییم که این آرزوها را به گور خواهید برد.

رضاپور گفت: چهارمین ویژگی بسیج، جهادی بودن آنان است که در زمینه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و تبیین اهل جهاد هستند.

این مسئول ادامه داد: پنجمین ویژگی بسیجیان این است که از سرزنش سرزنش‌کنندگان خسته نخواهد شد و هیچ امری آنان را از مسیر اصلی دور نخواهد کرد.

وی آینده ملت ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روشن است، اظهارکرد: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ است و امیدواریم بنابر توصیه ایشان بسیجیان بسیجی بمانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷