نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با بلاغ:

رژیم صهیونیستی در حال جان‌ کندن است

تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۸۱۰۰۵
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مستکبران، شهادت، مجاهدت و امداد الهی را نمی‌شناسند که مردم غزه را به مرگ تهدید می‌کنند؛ این مردم عاشق شهادتند و از چیزی نمی‌هراسند.
۱۴
plusresetminus
رژیم صهیونیستی در حال جان‌ کندن است
آیت‌الله سیدرحیم توکل ضمن حضور در دفتر پایگاه خبری بلاغ مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: استکبار جهانی و در راس آنان امریکا، آلمان و فرانسه، در مواجهه با کشورهای اسلامی، احمقانه رفتار می‌کنند و به میدان می‌آیند.

وی افزود: در شرایطی که در غزه، جنایاتی در حال وقوع است و کشتار زنان و مردان و کودکان در حال انجام است و عالم اسلامی در غم و اندوه است، سفر سران استکبار به رژیم صهیونیستی و مذاکره با آنان در واقع اعلام جنگ عملی و نشان از حماقت آنان دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: اینکه مردان فلسطینی در خانه بنشینند و به میدان نیایند و در برابر ظلم سکوت کنند، پیروزی محقق نمی‌شود و لذا هر چه اهداف متعالی‌تر باشد، باید زحمات بیشتری کشیده شود تا به اهداف دست پیدا کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: اگر مردم فلسطین می‌خواهند که جنایات صهیونیست از سرشان کنار برود، باید جهاد کنند و جهاد هم خون دارد، زخمی و اسارت دارد.

آیت‌الله توکل گفت: موضوع مهم جهاد آن است که باید برای خدا باشد؛ چرا که خیلی‌ها جهاد می‌کنند اما برای خدا نیست و لذا شرط جهاد به میدان آمدن و برای خدا بودن است.

وی بیان کرد: لذا چون جهاد اخیر مردم غزه برای خدا بود، خدا صهیونیست‌ها را کور کرد و چنین ضربه سنگینی به آنان وارد شد و به گفته مقام معظم رهبری این ضربه قابل ترمیم نیست و ابهت رژیم صهیونیستی شکست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خدا کمک خواهد کرد و آثار پیروزی نیز مشهود است.

این استاد حوزه و دانشگاه، اعلام کرد: دشمن سکوت نخواهد کرد و ضربه خواهد زد، اما مهم نتیجه است.

آیت‌الله توکل، مطرح کرد: این عملیات بزرگ و ضربه سنگین به رژیم کودک‌کش تنها با دو هزار نفر انجام شده است و ۲۰ برابر این جمعیت هنوز بکارگیری نشده است و لذا پیروزی یقیناً حاصل خواهد شد.
 

وی اشاره کرد: دنیا فهمید که غزه کنونی غزه یک دهه گذشته نیست؛ زمانی سلاح این مردم سنگ بود و اکنون دارای تسلیحات و موشک هستند و نباید از جهاد بهراسند و قطعا برکاتش را خواهند دید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون همگان دریافتند که رژیم صهیونیستی رفتنی است و سران امریکایی ذلیل و مزدورند و کاره‌ای نیستند و شعار انتخاباتی آنان حمایت از صهیونیست است.

این استاد حوزه و دانشگاه،  افزود: مستکبران، شهادت، مجاهدت و امداد الهی را نمی‌شناسند که مردم غزه را به مرگ تهدید می‌کنند؛ این مردم عاشق شهادتند و از چیزی نمی‌هراسند.

آیت‌الله توکل، تاکید کرد: یقیناً فلسطین پیروز است و رژیم صهیونیستی در حال جان کندن است و مرگ او نزدیک است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴