تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۰۹۱۶
عدم دعوت از شخص اول کشاورزی مازندران در جلسات و چنین رخدادهایی یقیناً ضربه به استان، مردم و بهره‌برداران خواهد زد چراکه انتظار از استاندار خدوم، مدیریت داهیانه و برخورد پدرمآبانه با مسائل بویژه انتصابات است.
۰
plusresetminus
تکریم و تحبیب، نیاز اصلی مدیریت در مازندران
به گزارش بلاغ، روز گذشته در حالی صادرات اولین محموله مرکبات مازندران به مقصد روسیه از بندر امیرآباد با حضور استاندار مازندران  آغاز شد که این مراسم بدون حضور مسؤولان بخش کشاورزی استان بود.

نکته جالب توجه، این موضوع بود که در این مراسم بدون حضور سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مسؤولان بخش کشاورزی مازندران انجام شد.

سوالی که در اذهان از آقای استاندار مطرح شد این است که متولی تولید محصولات کشاورزی مازندران چه دستگاه اجرایی است؟ یقیناً در ذهن ها خطور خواهد کرد، سازمان جهاد کشاورزی مازندران در امر تولید نقش دارد، اما چطور می‌توان افتخار آغاز صادرات را در جمع خبرنگاران داشت و  گزارشی از این اتفاقات را اطلاع‌رسانی کرد در حالیکه صفر تا صد تولید بر عهده بخش کشاورزی استان است و هیچ‌ یک از آن افتخارآفرینان حضوری نداشتند.

عدم دعوت از شخص اول کشاورزی مازندران در جلسات و چنین رخدادهایی یقیناً ضربه به استان، مردم و بهره‌برداران خواهد زد چراکه انتظار از استاندار خدوم، مدیریت داهیانه و برخورد پدرمآبانه با مسائل بویژه انتصابات است تا نتیجه این برخوردهای هوشمندانه، تشدید غیرت و حمیت و انجام خدمات بیشتر و کیفی‌تر مسئولان همه بخش‌ها بخصوص کشاورزی و ایستادن پای منافع زحمت‌کشان تولیدکننده محصولات راهبردی در مازندران می‌باشد.

بدون تردید همه تلاش‌ها و تکاپو باید برای پیشرفت و پیشبرد اهداف بخش کشاورزی مازندران باشد و تنها پشتکار عموم مسئولان دست‌اندرکار بویژه استاندار دلسوز، افزایش خدمت به قشر زحمتکش کشاورزان است.

گواه تمام این صحبت‌ها، اطلاع‌رسانی‌ها و تکاپوهایی که از مسؤولان بخش کشاورزی در خدمت رسانی به کشاورزان و رفع دغدغه‌های آنان شاهد هستیم، است.

تجربه چندین ساله اصحاب قلم و رسانه تقدیم به استاندار مازندران این است که برخورد مهربانانه با مدیران انقلابی جدیدالانتصاب و دادن فرصت چند ماهه به آنان برای اثبات کارآمدی خود، بهتر در راستای منافع مردم و کشور است تا تحریم آنها و عدم دعوت‌شان به جلسات و شرکت نکردن در جلسات‌شان، که با عرض پوزش فراوان باید گفت که این رفتار مغایر اهداف دولت و آقای استاندار است و نتیجه‌ای جز تشدید تنش و گسترش برخوردهای ناصواب و هدر رفتن انرژی و توان مدیریت در مازندران و به تعویق انداختن خدمات شایان به کشاورزان عزیز و مردم صبور و متدین‌مان، ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳