مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

خیران ورزشی مازندران ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۷۹۶۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ساماندهی خیرین در حوزه ورزش یکی از اقدامات مهم و در دستور کار قرار دارد.
۰
plusresetminus
خیران ورزشی مازندران ساماندهی می‌شوند
به گزارش بلاغ؛ در نخستین گردهمایی مجمع خیرین ورزشیار که در ساری برگزار شد، هیئت مدیره با رای اعضای مجمع انتخاب شدند که به ترتیب حسن صفری، قاسمعلی شهابی، اسماعیل محمودیان، سعید توکل، نرگس کمالی، سید زین العابدین بابایی، خسرو جعفری، عباس اصغرنژاد، مهران مهدی پور و امید شایگان بعنوان اعضای هیئت مدیره نخستین مجمع خیرین ورزشیار استان مازندران  با بیشترین رای معرفی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی خیرین در حوزه ورزش یکی از اقدامات مهم و در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد، اظهار کرد:  با برگزاری این مجمع بنا داریم از خیرین حوزه ورزش در راستای احداث اماکن ورزشی، اهدای زمین، تهیه امکانات ورزشی و اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی بهره‌مند شویم.

علی رجبی‌وندچالی افزود: مازندران با این حجم از پتانسیل ورزشی نیازمند به اماکن متعدد ورزشی است که با بودجه دولتی این امکان میسر نیست لذا با کمک دولت و بخش خصوصی درصددیم ۵۰ سالن نیمه تمام ورزشی را در استان به بهره برداری برسانیم.

نخستین گردهمایی مجمع خیرین ورزشیار مازندران برگزار شد
این مسئول تصریح کرد: پیگیری می‌شود با استفاده از توان خیرین در مناطق محروم امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی را فراهم کنیم چرا که با توسعه امکانات ورزشی و تربیت ورزشکاران متعدد می‌توانیم از بیماری و اعتیاد، حتی ساخت بیمارستان پیشگیری نماییم.

ضرورت همراهی دولتمردان با خیران
فرهاد شاهسوارانی عضو مجمع خیرین کشور با بیان اینکه خیرین انسان‌های عاشقی هستند که برای رفع کمبودها تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه هرگاه خیرین در حوزه‌های مختلف وارد گود می‌شوند تا اقدامی را رقم بزنند مدیران دولتی عقب نشینی می‌کنند.
وی یادآور شد:  اقدام خیر نیازمند به مشارکت اجتماعی دارد که مازندران به‌رغم اینکه ورزشکاران زیادی دارد اما به‌دلیل کمبود امکانات ورزشی بسیاری از مدال‌های طلا جهانی و المپیک را از دست داده است.

شاهسوارانی اظهار کرد : خیرین پای کار ورزش استان هستند اما نیازمند همراهی دولت مردان هستند.
نخستین گردهمایی مجمع خیرین ورزشیار مازندران برگزار شد
خیران زمینه‌ساز سلامت جامعه
نرگس کمالی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین ورزشیار استان مازندران نیز ورود خیرین به حوزه ورزش را زمینه‌ساز سلامت جوانان این استان دانست و گفت: استان مازندران ورزشکارخیز است اما بخش قابل توجهی از سالن‌های ورزشی نیمه‌کاره مانده است که باید اتفاقات مهمی را در زمینه خیرین ورزشیار رقم بزنیم.

وی گفت: صدای خیرین ورزشیار در استان باید طنین‌انداز شود تا قهرمانان ورزش مازندران منتظر حمایت دولت نباشند.

انتهای
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳