تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۶۰۷۷۴
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: در جلسه‌ای که با صنیعی‌فر و نکونام داشتم سوتفاهم‌ها برطرف شد.
۰
plusresetminus
امیری: با رفع دلخوری‌ها در نساجی ماندگار شدم/مذاکرات برای جذب بازیکنان آغاز شد
به گزارش بلاغ، علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اینکه چه شد که بعد از استعفایش در باشگاه نساجی ماندنی شد، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور بنده، آقای صنیعی‌فر مالک باشگاه و جواد نکونام برگزار شد. این جلسه پیرامون مسائلی بود که باعث دلخوری و سوتفاهم بود و با صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد سوتفاهمات رفع شد و آقای صنیعی‌فر هم از من و هم از نکونام خواست که با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که مطرح کردیم و تأکید آقای صنیعی‌فر هم بود کارمان را از امروز آغاز می‌کنیم. آقای صنیعی‌فر گفتند مهم نام بزرگ نساجی است و همه باید برای موفقیت آن تلاش کنیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم. ضمن اینکه هم خود مالک باشگاه و هم نکونام مخالفت شدید خود را با بازیکن‌سالاری اعلام کردند و مصوب شد که همه بازیکنان براساس چارچوب انضباطی و مالی باشگاه رفتار کنند.

امیری تأکید کرد: من باید یک تشکر ویژه از هواداران نساجی داشته باشم که در دو روز گذشته پس از شنیدن بحث استعفای من محبت زیادی به من داشتند و با پیام‌های خودشان من را شرمنده کردند. ما از امروز مذاکرات خود برای جذب بازیکنان مورد نیاز را شروع می‌‌کنیم و از پنج‌شنبه هم تمرینات‌مان استارت می‌خورد.

وی در پاسخ به این سؤال که بودجه نساجی برای لیگ برتر چطور بسته شده است، گفت: نساجی جزو باشگاه‌هایی است که بودجه آن مشخص است و به قولش عمل می‌کند. تصمیم بر این است که در همان ابتدای قرارداد ۳۰ درصد به بازیکنان پرداخت کنیم و مابقی قرارداد طبق آیین‌نامه مالی باشگاه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره لیست ورود و خروج این تیم گفت:‌ لیست ورود و خروج چندان معنایی ندارد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بی‌معنی است که در لیست ورودی و خروجی قرار دارند. قطعاً بازیکنانی که بخواهیم تا آخر هفته با آنها تماس خواهیم گرفت و آنهایی هم که تماس گرفته نمی‌شود حتماً بازیکن آزاد هستند و تکلیف‌شان مشخص است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳