تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۳۴۰۱۴۵
چهارمین نمایشگاه صنعت چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی درحالی توسط دو مدیرکل استانی افتتاح شد که غرفه‌های خالی، وضعیت نامناسبی برای این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.
۰
plusresetminus
برگزاری چهارمین نمایشگاه صنعت چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی مازندران با غرفه‎های خالی +تصاویر
به گزارش بلاغ، چهارمین نمایشگاه صنعت چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی مازندران در نمایشگاه بین‎المللی استان در حال برگزاری است، که متاسفانه استقبال ناامیدکننده‎ای توسط شرکت‎ها برای حضور در این نمایشگاه انجام شد.

این نمایشگاه که با عنوان صنعت چاپ، تبلیغات و بسته بندی برقرار است و تبلیغات مناسبی نیز در قائم‌شهر و شهرهای همجوار نیز انجام شده ولی استقبال مردم و شرکت‌های فعال در این عرصه بسیار کم بوده، بطوری‌که یکی از سالن‌های این نمایشگاه به صورت کامل غرفه‌سازی نشده است.
 

چهارمین نمایشگاه صنعت چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی که با حضور دو مدیرکل استانی افتتاح شد، در زمان افتتاح نیز برخی از غرفه در حال غرفه‌سازی بودند و غرفه‎های خالی نیز چشم‎انداز نامناسبی در دید مدعوین داشته است.

عدم استقبال شرکت‎ها در حوزه‌های چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ تبلیغاتی، بسته‌بندی مواد غذایی، لیبل، لیزر و انتشارات جهت ارائه محصولات باعث شد تا کیفیت نامناسبی برای چهارمین دوره این نمایشگاه به وجود بیاید و مردم نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه نداشته باشند.

تنها 32 غرفه آن‌هم از استان‌های مازندران، قزوین، همدان و تهران در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و با توجه به اینکه استان مازندران به عنوان یکی از استان‌های برتر در این عرصه است، استقبال خوبی توسط آن‌ها صورت نگرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳