تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۸۴۷۶۵
مردم مطالباتی دارند اما نه از جنس وعده‌ها، بلکه از جنس باورها. باورهایی همچون نوشیروانی هایی که شهرشان ساخته شود و دیگر از اما و اگرهایی نباشد. آنان عدالتی همچون علی و مسئولی همچون مالک اشترها می‌خواهند.
۰
plusresetminus
همه برای بابل وعده می‌دهند! 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، یکی می گوید آمده است برای شهرستانی با تغییرات وضعیت اسفبار فرهنگی 
دیگری می گویدآمده است برای بابلی با کشاورزان فداکاری که برنجهای دپوشده در پستوهای خانه اش پوسیده است .
 
بسیاری هم آمدند با ادعای ریشه‌کن کردن بیکاری و قطع دست مفسد اقتصادی و برای ساختن شهری آباد با رونق اقتصادی با چشم اندازی قوی در صنعت ترورسیم درمانی.
 
آری در کارزار انتخاباتی همگان آمدند تا نوید بخش بهاری باشند برای شهر اولی‌ها برای شهرستانی که پیشرو بوده در اقتصاد ورونق وبازار و در روزگار نه چندان دور به باز فروش ایران معروف بود.
 
اما حال به خاطر روزمرگی هایش تبدیل شده به شهرستانی با پروژهایی که رکورد سالها انتظار باعث شده است تا حلاوت شیرینی شهرستانی با ظرفیت‌های بالای اقتصادی به کام مردمانش سالها تلخ گردد. اما همگان بدانند اینجا شهرگل وبلبل‌ها است.

آری همه بدانند اینجا شهر نوشیروانی‌هایست نوشیروانی‌های که هیچگاه همدلی‌ها را از یاد نبرده است شهرستانی با ظرفیت بالای خیرینی که در تمام حوزه ها سرآمدند و مطمئناً هم ۱۱اسفند بار دیگر خاطره خواهند آفرید اما چه خوب است، که نامزدهای انتخاباتی هم بدانند دیگر زمان بزن در رو ها و وعده‌های پوچ و بی اساس تمام شده است و حال نوبت عمل است .
 
و مردم مطالباتی دارند اما نه از جنس وعده‌ها، بلکه از جنس باورها 
باورهایی همچون نوشیروانی هایی که شهرشان ساخته شود و دیگر از اما و اگرهایی نباشد. آنان عدالتی همچون علی و مسئولی همچون مالک اشترها می‌خواهند.
 
در پرسش تمام اقشار مختلف جامعه هدف مان در چند ماه اخیر، به یک جواب رسیدیم: همگان خواهند آمد برای صندلی های سبز تا تصمیم بگیرند که اگر با مردم نسازند، روزگار نیز با آنان نخواهد ساخت. به واکنش مردم به نامزدهای انتخاباتی هم چنین است: 
 
"ما مردمانی کشاورز زاده هستیم که زبان انگلیسی و ترکی وآلمانی وآرمانی نمی‌فهمیم اما زبان ساده وشیرین زبان مادری را با لهجه وگویش مازنی را خوب درک می کنیم و زبان کاندیداهایی برای ما قابل درک است که در مجلس قوانینی را تصویب کند که با آمایش سرزمینی ما قابل تعارض نباشد" .

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷