تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۸۲۵۹۱
نزدیک به دو ماه است که از حمله یک گروه نظامی وابسته به جنبش حماس به سرزمین فلسطین اشغالی می‌گذرد. این حمله آنقدر بهت آور و شگفت انگیز بود که طوفان الاقصی نام گیرد.
۴
plusresetminus
شیطان بزرگ در مرگ تعبیر خواب خود
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، نظام سلطه جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار با تمام توان و قوای سخت افزاری و نرم افزاری برای نجات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیسم وبرای مقابله با ملت مظلوم فلسطین از هیچ کمکی دریغ نورزید و پس از محاصره همه جانبه، از هوا، زمین و دریا در یک جغرافیای سرزمینی بسیار محدود، بیش از ۱۰۰ هزار تن بمب‌های چند تنی سنگر شکن و فسفری ممنوعه و گلوله‌های ریز و درشت بر سر مردم بی دفاع غزه ریختند تا نظم نوینی را برای آینده‌ی سرزمین مقدس قدس پی ریزی نمایند.

شیوه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، یادآور حمله ۲۰۰۳ آمریکا به عراق است. در آن زمان ازسندی رونمایی شد به نام سند شوک و ارعاب، نیل به سلطه آنی دکترین نظامی ایالات متحده آمریکا، که مبنای حمله نیروهای ناتو درسال ۲۰۰۳ به عراق قرار گرفت. نیروهای عمل کننده در این طرح باید به گونه اقدام کنند تا دشمن از نظر قوه تشخیص و فهم کاملا بی حرکت و توان مقابله یا مقاومت از او گرفته شود تا نقشه بعدی برای کنترل تمامی محیط در ابعاد مختلف پیاده گردد، از جمله می توان به درهم شکستن ساختار سیاسی وضع موجود و ساختن نظامی نو مد نظر نظم استکبار جهانی اشاره کرد.

وقتی به سابقه جنگ عراق و ائتلاف غربی به سرکردگی آمریکا نگریسته می‌شود به طریق اولی سند مذکور گواهی لازم را نشان می دهد که چگونه آنها کمتر از دو ماه کشوری با آن جغرافیا و مجهز را نابود و دولتی خودخوانده و تحمیلی بر اریکه قدرت نشاندند و بر عرض و ناموس مردم مسلمان مسلط وبه چپاول ثروت و منابع عظیم نفت و گاز چنگ انداختند و بعد از دو دهه هنوز این کشور به ثبات لازم نرسیده است.

شواهد در صحنه نبرد و طرح و نقشه روی میز اتاق فرمان نیروهای ائتلاف چند ملیتی در تل آویو آشکار می سازد که این نسخه ازسوی آمریکای جهانخوار در سرزمین مقدس غزه در حال تکرار و اجراست. ولی این بار دشمن پوشالی گمان کرد که غزه کنونی همان بغداد دو دهه گذشته است، بستر سیاسی و اجتماعی و دینی مردم در غزه بسیار متفاوت در بسیاری از شهرهای زمان صدام ملعون می باشد. این مردم مقاوم از ایجاد طوفان شدید ذهنی در بحران‌ها در هفت دهه ایستادگی کردند نه سست شدند، نه عقلانیت را در راه مبارزه و مقاومت از دست داده‌اند، نه ذره‌ای از منافع خودشان گذشتند، نه دچار شوک زیستی شدند، نه از باورهای شان عقب نشستند و در نهایت بطور معجزه آسا سرسختانه از کیان و آرمان‌های بلندشان محافظت می کنند و تا امروز هیچ آثاری از تغییر رفتار و یا انعطاف برای ترک مواضع از سوی مردم مظلوم فلسطین، گروه و جریان مقاومت ملاحظه نشده است و می توان اذعان کرد که اجرای این سند در نبرد غزه توهمی بیش نبوده و هم اکنون ناقوس مرگ آن در سرزمین های اشغالی شنیده می شود، و بر این باوریم که مردم با صلابت و امیدوار و متکی به قدرت لایزال الهی هرگز ریشه کن نخواهند شد، بلکه لوح سپید نانوشته این جنگ را خودشان خواهند نوشت و بر پیشانی صهیونیست و حامیان متوحش حک خواهند کرد.

زورگویان این نبرد نابرابر بدانند که هنوز زود است آستین‌های خود را به مثل دولت‌های بی خاصیت ناپاک بالا بزنند، خوابشان در این جهنم طوفان الاقصی تعبیر نخواهد شد و این بار آغاز کار ساختن جهانی متمدن و پیشرو بدست نیروهای محور مقاومت صورت می پذیرد و یک بار هم بلاد کفر شوک تعلیق بین زندگی و مرگ را بچشد تا تجربه ی گرانسنگ از نبردی سخت در کارنامه ننگین خود به یادگار نگه دارد.

سیدجواد موسوی - مدرس دانشگاه

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳