تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۸۰۸۴۹
همیشه حاشیه مخل متن و عامل اتلاف نیرو و انرژی می‌شود به‌ویژه برای استان پرحاشیه‌ای همچون مازندران که مسئولان آن باید با تمام ظرفیت شبانه‌روزی تلاش کنند تا بتوانند جبران مافات کنند.
۳
plusresetminus
لطفاً برای مازندران حاشیه نسازید
به گزارش بلاغ؛ پرحاشیه‌سازترین موضوع برای مازندران، مسئله انتصابات است که بعضاً روز معارفه یک مسئول، عده‌ای سخن از برکناری او را به زبان می‌آورند و حاشیه‌سازی برای آن مسئول از همان لحظه معارفه‌اش کلید می‌خورد.

تغییر معاونت سیاسی امنیتی مازندران، اگر به یک تغییر عادی و متداول تلقی شود، هیچ حاشیه‌ای به وجود نمی‌آمد و آب از آب تکان نمی‌خورد و هیچ انرژی به در نمی‌رفت و ذهن جامعه نیز مغشوش نمی‌شد، اما اگر بخواهد مورد کنکاش و خرده‌بینی و تحلیل سیاسی قرار گیرد، به تعداد تحلیل‌گران می‌توان انتظار تحلیل‌های متنوع و متغایر را داشت که متأسفانه این روزها در مازندران شاهد رفتار از نوع دوم در برخی از رسانه‌ها و مغشوش‌سازی افکار عمومی هستیم.

آن روز که آقای سلگی معارفه می‌شد، زمزمه مخالفت با انتصاب یک مسئول غیربومی به گوش‌ها رسانده می‌شد و در طول مسئولیت او نیز همچنان حاشیه‌سازی برای این شخص. حال که مسئولی بومی جایگزین او شد، بازهم حرف‌وحدیث. این حاشیه‌سازی‌ها چه بلاهایی به سر استان پراستعداد و محروم نگه داشته شده مازندران نیاورد که بیان آن یک شرح مثنوی خواهد شد.

الغرض، مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی استان، فوق‌العاده مهم و راهبردی است و انجام تکالیف انقلابی در این جایگاه، نیازمند تمرکز، آرامش و فضایی بدون تنش است. از یاد نبریم که یکی از مسئولیت‌های این معاونت، برگزاری انتخابات اسفندماه سال‌جاری است و باید با مشارکت عمومی بخصوص تعامل اصحاب رسانه، انتخاباتی رقم بخورد که مایه سرافرازی ملت و نظام اسلامی شود.

پرواضح است که تمرکز بر حاشیه‌ها، همه عرصه‌ها و از جمله انتخابات باشکوه را تحت تأثیر منفی خود قرار می‌دهد و یقیناً هیچ نیروی خدومی راضی و حاضر به چنین رخداد ناصوابی نیست.

محمدعلی شیخ

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
262
در استانداری باید اداره روابط عمومی قوی وجود داشته باشد تا پاسخگو به موقع اینگونه حرف و حدیث باشد.

استانداری یک مکان سیاسی است و فردی با دانش سیاسی ، خوش فکر و خلاق، دارای اندیشه نو باشد نیاز است فقط پشت میز و صندلی گردون نشستن یدک مدیرکلی را داشتن بدرد استانداری مازندران نمی خورد .
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳