نماینده ولی‌ فقیه در مازندران مطرح کرد:

وحدت میدان و دیپلماسی در دفاع از کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۸۵۷۶۹
نماینده ولی‌ فقیه در مازندران گفت: امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم در خط ولایت در دفاع از حریم ولایت و مملکت هستند و انتظاری جز این هم نمی‌رود.
۰
plusresetminus
وحدت میدان و دیپلماسی در دفاع از کشور
به‌ گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش در ساری، اظهار کرد: این ایام یادآور عزیزانی همچون صیاد شیرازی و سرداران بزرگ دیگر است.

وی افزود: این روز یادآور مقابله شجاعانه و مستقیم نیروهای دریایی کشور با نیروی دریایی آمریکا و شکست ابهت آنان است.

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: براساس رهنمودهای قرآن، شیاطین و ظالمان بیش از آنکه با زور و قدرت حکومت کنند با ابهت پوشالی پایه‌های خود را مستقر می‌کنند و شکستن این ابهت، شجاعت می‌خواهد.

امام جمعه ساری ادامه داد: در آن عملیات، عملیات عین‌الاسد و عملیات غرورآفرین وعده صادق که به طور مستقیم مواضع رژیم صهیونیستی را با رعایت حداکثری احتیاط که نیروهای مردمی کمترین خسارت و تلفات را بینند در قالب جنگی شرافتمندانه به نحوی ابهت مستکبران را شکست.

محمدی‌لائینی اعلام کرد: این مناسبت‌ها در خور تبریک، قدردانی و گرامیداشت است و موفقیت‌های ما مرهون وحدت و ارتش مقتدر ما است.

وی بیان کرد: ارتش حتی در قبل از پیروزی انقلاب نیز وفادار به انقلاب و پیام‌های امام راحل بود؛ اگر ارتش براساس ماموریت‌هایی که از رژیم طاغوت داشت عمل می‌کرد مسلماً خسارت‌های ما در انقلاب بسیار بیشتر بود؛ اما ارتش، محبت و وفاداری‌اش را به ملت و مردم ایران نشان دادند.

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران گفت: ارتش در دفاع مقدس نیز خدمت، فداکاری و شجاعتش را نشان داد، ارتش امروز هم در حوزه امنیت و در حوزه خودکفایی گام‌های بسیار بزرگی برداشته است، ارتش و سپاه با وحدت خودشان، توانستند قدرتی بازدارنده برای کشور ما به وجود بیاورند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه این عملیات، عملیات قهرمانانه‌ای که به قلب رژیم صهیونیستی اشغالگر حمله انتقام‌جویانه انجام بگیرد قطعاً مرهون وحدت همه نیروهای مسلح است؛ عنوان کرد: چنانچه فرماندهی کل سپاه در پیامی که به‌مناسبت روز ارتش دادند بر وحدت ارتش و سپاه که عامل به وجود آمدن قدرت و قدرت بازدارنده است تکیه کردند.

محمدی‌لائینی افزود: وحدت میدان و دیپلماسی نقش موثری در موفقیت دفاع ما دارد و ما شاهد این بودیم که کسانی می‌خواستند بین دیپلماسی و میدان جدایی بیندازند و با این جدایی، لطمه‌هایی نیز به ما وارد شد.

وی اظهار کرد:امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم در خط ولایت در حال دفاع از حریم ولایت و مملکت هستند و انتظاری جز این هم نمی‌رود.

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران اذعان کرد: تجمع‌های مردم بیانگر تأیید و حمایت ملت ایران از عملیات اخیر است و این شور و شعور جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه ساری گفت: از مقام معظم رهبری نیز کمال تشکر را داریم که در تصمیمی شجاعانه اقدام بزدلانه دشمن را مقتدرانه پاسخ دادند و دیدیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی نتوانستند هیچ غلطی کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱