دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر:

آمران به‌ معروف حمایت قضایی می‌شوند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۸۵۷۴۰
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: حمایت از آمران به معروف با تشکیل گروه جهادی وکلا با جدیت دنبال می‌شود.
۰
plusresetminus
آمران به‌ معروف حمایت قضایی می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری‌آکردی عصر امروز در آئین معارفه و تکریم دبیر ستاد امر به معروف و نهی منکر استان مازندران که در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، با بیان اینکه مردم در جامعه اسلامی باید امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند، اظهار کرد: امر به معروف نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم برحکومت را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی در بحث ترویج، نظارت و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر وظایفی را عهده‌دار است، افزود: ستاد امر به معروف دبیر و یک امام جمعه نیست بلکه همگان برای تحقق اهداف این ستاد باید ۱۷عضو حقوقی پای کار بیایند.
 
دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر کشور با بیان اینکه ۶ وزیر و رئیس صدا و سیما عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند، ادامه داد: این ۱۷عضو باید حداقل ماهی یکبار تشکیل جلسه دهند و مسائل معروف و منکر استان و شهر را بررسی کنند.

طاهری به نابسامانی حوزه پوشاک در جامعه اسلامی اشاره کرد و خواستار ورود میدانی و عملیاتی صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار پوشاک در کشور شد.
 
وی بر لزوم هم‌افزایی و همگرایی اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با هدف تقویت معروفات و رفع منکرات در جامعه اسلامی تأکید کرد.

طاهری به عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در بحث ترویج معروفات اشاره کرد و گفت: در طرح عفاف و حجاب، افراد هنجارشکن باید دوره آموزشی و اخلاقی طی کنند.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر کشور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید هنرمندانه اجرایی شود، افزود: عملیاتی و تخصصی شدن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها نیز مورد توجه است.
 
طاهری بر لزوم اصلاح الگوی مصرف در ادارات با هدف مصرف درست بیت‌المال تأکید کرد و گفت: حمایت از آمران به معروف با تشکیل گروه جهادی وکلا با جدیت مورد توجه است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳