امام جمعه شهرستان نور:

عملیات «وعده صادق» غرورآفرین بود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۸۵۷۳۲
امام جمعه شهرستان نور گفت: عملیات وعده صادق سبب تقویت غرور ملت بزرگ ایران شد.
۰
plusresetminus
عملیات «وعده صادق» غرورآفرین بود
حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده در حاشیه تجمع مردم شهرستان نور در حمایت از عملیات «وعده صادق» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» اظهار کرد: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل حملات رژیم غاصب اسرائیل به سفارت ایران در سوریه با پاسخی غرورآفرین سبب شادی همه مسلمانان به ویژه خانواده شهدا شدند.

وی گفت: ابعاد این کار بزرگ با گذر زمان برای مردم دنیا روشن‌تر می‌شود مانند حملات اسرائیل غاصب در طول این چند ماه به غزه که در مقابل شبه نظامیان حماس زمین‌گیر شد.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به ادعای این رژیم کودک‌کش در حوزه سایبری و گنبد آهنین خاطرنشان‌کرد: حمله موشک‌های سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی به دنیا ثابت کرد تمام ادعای رژیم غاصب اسرائیل پوشالی و بیهوده است.

حاجی‌زاده تأکیدکرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل در حوزه جنگ زمینی و تن به تن، حوزه سایبری، گنبد آهنین و ... بسیار ضعیف و شکننده است که با اتحاد مسلمانان جهان اثری از این رژیم کودک‌کش غاصب در دنیا باقی نخواهد ماند.

اسحاق تونی شهردار چمستان نیز در حاشیه این تجمع در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» اظهار کرد: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در برابر اقدامات بی‌خردانه رژیم جعلی اسرائیل، قدرت جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به نمایش گذاشت.

وی گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران از قبل حمله موشکی را اعلام کرد اما رژیم غاصب اسرائیل با داشتن گنبد آهنین و حمایت کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه و آمریکا نتوانست از اصابت موشک‌های سپاه پاسداران ایران اسلامی جلوگیری کند.

شهردار چمستان افزود: ایران اسلامی با حمله محدود توانست قسمت‌های مهمی از سرزمین‌های اشغالی را که مدنظرش بود، هدف قرار داده و موج غرور و شادی را در میان مردم کشورمان ایجاد کند که جای بسی قدردانی دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳