تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۸۵۷۲۴
امام جمعه آمل اتحاد و همدلی را قدرت معنوی ایران دانست و گفت: رژیم صهیونیستی دیگر احیاشدنی نیست.
۰
plusresetminus
اتحاد و همدلی قدرت معنوی ایران است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان يکشنبه‌شب در تجمع مردم انقلابی آمل که در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در میدان هفده شهریور با حضور پرشور مردم از اقشار مختلف برگزار شد، اظهار کرد: در عملیات بامداد روز گذشته اسرائیل خود را باخت و از دست رفته بود، در این چند روز یک میلیارد دلار هزینه کردند تا سپهر چند لایه برای دفاع از اسرائیل داشته باشند و  این موشک‌ها به اسرائیل نرسد، اما خداروشکر هدف اصابت کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل دیگر احیا شدنی نیست، عنوان کرد: با توجه به صحبت‌های کارشناسان این حوزه عالی زدیم و به این زودی‌ها اسرائیل بلندشدنی نیست، آمریکا و دول غربی باید رجزخوانی کنند.

امام جمعه آمل ادامه داد: ما نه تنها انتقام کنسولگری را گرفتیم، بلکه انتقام ظلم‌هایی که در حق پیام اکرم (ص) شد نیز گرفتیم.

وی با تأکید بر اینکه در سیاست بین‌الملل، قدرت حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: سه استراتژی دولت‌ها اتخاذ می‌کنند، تا وضع راضی یا اوضاع را به نفع خود و افزایش قدرت و یا بالاتر نمایش قدرت داشته باشند،  مؤلفه‌های قدرت از این ستمگران نشان‌دهنده ان بر قدرت‌نمایی شان و تضعیف قدرت ایران بوده است اینها خود را ابرقدرت می‌دانستند درحالی‌که دیگر قدرتمند نیستند.

یعقوبیان قدرت معنوی و مادی را دو بخش عمده ایجاد قدرت خواند و اظهار کرد: ایدئولوژی همان قدرت معنوی مطرح می‌شود، عامل انسانی و اجتماعی از دیگر موارد قدرت است، که یکپارچگی، همبستگی و وحدت اجتماعی و عوامل سیاسی چون ثبات سیاسی و رهبری حائز اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی در یک شخصیتی چون مقام معظم رهبری تجلی کرد و با یک کلمه که گفتند و رژیم خبیث تنبیه خواهد شد، این چنین نشان داده می‌شود. 

امام جمعه آمل اسرائیل را در مقابل ایران  ضعیف خواند و بیان کرد: قدرت نظامی و اقتصادی آخرین عوامل بر این قدرت محسوب می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳