دستور بازداشت قاچاقچیان صادر شد؛

ماجرای قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر و گلوگاه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۸۵۶۳۱
افرادی ناشناس ۷۰ اصله درخت را در محدوده جنگل‌های بهشهر و گلوگاه قطع و مسیر چند جاده را با آن مسدود کردند.
۰
plusresetminus
ماجرای قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر و گلوگاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، افرادی ناشناس با هدفی نامعلوم ۷۰ اصله درخت جنگلی را در محدوده جنگل‌های شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه قطع و در اقدامی عجیب با قرار دادن این درختان قطع شده در چند مسیر ارتباطی مانند جاده پاسند رز، سرخ او و مهدیرجه این مسیر‌ها را مسدود کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهشهر در این باره گفت: فقط در محدوده جنگلی بهشهر ۷۰ اصله درخت از نوع توسکا با قدمت بالای ۶۰ سال قطع شد.
 
مسعود حبیبی افزود: با تلاش مأموران منابع طبیعی و مردم مسیر پاسند رز که از ساعت سه شب مسدود شده بود بازگشایی شده است.
 
وی با بیان اینکه بازگشایی جاده‌ها و محور‌ها ادامه دارد، گفت:به علت پیگیری‌های مکرر درخصوص برخورد و بازداشت متخلفین سابقه‌دار و توقیف خودروهایی که اقدام به قاچاق چوب می‌کردند احتمالاً این افراد در اقدامی تلافی‌جویانه در نیمه‌های شب اقدام به قطع این درختان جنگلی در حاشیه جاده پاسند و جاده سرخ‌او کردند و باعث قطع برق در این مناطق نیز شدند.

مدیرکل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری بیان کرد: شواهد نشان می‌دهد قاچاقچیان بدون خودرو باحضور در مناطق جنگلی صعب‌العبور و با اره‌موتورهای برقی نسبت به قطع درختان اقدام کردند.

علی علوی با اشاره به دستور بازداشت قاچاقچیان حرفه‌ای و دپو‌داران که مشکوک بودیم، تصریح کرد: دادستان بهشهر هم بر تشدید اقدامات حفاظتی تأکید کردند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان می‌خواهند جلوی تشدید اقدامات حفاظتی را بگیرند تا به راحتی به کارهای خلاف دست بزنند ولی ما با پشتکار جدی به مبارزه با قاچاقچيان ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳