نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز عید سعید فطر:

ملت ایران هراسی از تهدیدات دشمن ندارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۶۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه عید فطر عید به دست آوردن دلهاست، گفت: اجانب و دشمنان دل می‌شکنند و شکستند، اما ملت ما نشان داد که از دشمنان و عملیات تروریستی اخیر هراسی ندارد و راه شهدا را ادامه خواهد داد.
۰
plusresetminus
ملت ایران هراسی از تهدیدات دشمن ندارد
به گزارش پایپاه خبری تحلیلی «بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: شما و خودم را به تقوا سفارش و توصیه می‌کنم، توبه مقدمه و زمینه‌ساز تقواست.

وی با اشاره به فرموده امام صادق (ع)، افزود: تمام و کمال شدن روزه یک ماهه ماه مبارک رمضان بستگی به زکات فطر دارد همانطوری که صلوات تمام‌کننده نماز است.

محمدی لائینی ضمن تبریک و شکرگزاری، تصریح کرد: از مردم عزیز که حرمت و احترام ماه مبارک رمضان را که با نوروز تقارن داشت، به‌خصوص در روز طبیعت نگاه داشتید تشکر می‌کنم و همچنین از حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس هم تقدیر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: از تروریست‌بازی‌هایی که در این چند روز هم در دمشق و هم در داخل اتفاق افتاده باید متوجه شویم که نقشه‌های دشمن برای بر هم زدن امنیت و سلب آسایش مردم خیلی خطرناک و پیچیده است و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، سربازان گمنام و بانام و همه به‌خوبی وظایف خود را انجام داده و امنیت را حفظ می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری گفت: از مسئولانی که امورات استان را به سمت عمران، آبادانی و رفع مشکلات مدیریت می‌کنند تشکر دارم از شخص استاندار گرفته تا بقیه، از اصحاب رسانه مکتوب و مجازی، شنیداری، گفتاری و به‌خصوص رسانه ملی  صمیمانه بابت پوشش اخبار ممنون و سپاسگزارم .

امام جمعه ساری با بیان اینکه عید فطر و هر عیدی عید به دست آوردن یک دل است، یادآور شد: خدای بزرگ خودش هم دل به دست می‌آورد، از اینکه سرور در دل مومنان باشد خوشش می‌آید.

وی با اشاره به فرموده امام باقر (ع)، گفت: عید فطر از نگاه روایات عید جایزه است و به فرموده این حضرت اولین روز از ماه شوال که عید فطر است خداوند ندا می‌دهد که مومنان به سمت جایزه‌‌ها بشتابند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: متاسفانه اجانب و دشمنان در چنین ایامی دل‌ها را می‌شکنند و شکستند، چقدر دل‌های بچه‌هایی، همچون دل دختران خردسال سید بزرگوار شهید جوان بزرگوار بهنمیری محسن حسین نیا، دیروز هم شش نفر از نیروهای انتظامی که همچون شیر در مقابل تروریست‌ها ایستادند به درجه رفیع شهادت رسیدند، یا دل‌های خانواده‌های  ۳۰ هزار شهید، ۷۰هزار مجروح، دو میلیون آواره در غزه.

امام جمعه ساری بیان کرد: آمریکای شیطان نمی خواهد ما دلخوش باشیم و می‌خواهد ما را از راه رفته، راه شهیدان، عزت و استقلال برگرداند تا دست برداریم اما ملت ما نشان داد که از دشمنان نمی‌ترسد و از عملیات تروریستی هراس ندارند و به راه خودشان ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳