مدیرعامل اتحادیه‌ و تشکل‌های قرآنی مازندران:

موسسات قرآنی دغدغه بیمه دارند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۸۵۶۰۴
مدیرعامل تشکل‌های قرآنی مازندران با اشاره به اینکه موسسات قرآنی دغدغه بیمه دارند گفت: به‌زودی نشستی در استانداری برای رفع مشکل برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
موسسات قرآنی دغدغه بیمه دارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بهروز کریم‌نژاد در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در گردهمایی مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی استان در سالن سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال که به سال تولید با مشارکت مردم نامیده شد امیدواریم با کمک موسسات قرآنی مردم‌نهاد بتوانیم در نشر فرهنگ  قرآنی مؤثر باشیم.

وی با بیان اینکه در دوره کرونا مؤسسات قرآنی دچار آسیب شدند، افزود: همین که این مؤسسات در شرایط سخت استقامت و کارکرد آموزشی خودشان را حفظ کردند، جای قدردانی است.

مدیرعامل اتحادیه‌ها، موسسات و تشکل‌های قرآنی مازندران با بیان اینکه مؤسسات قرآنی در حقیقت عقبه انقلاب اسلامی و حافظ نظام و دین هستند، تصریح کرد: اخیرا شخص انجم شعاع مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور یک نشستی با رئیس جمهور داشتند که در آن نشست دغدغه بیمه مؤسسات را  پیگیر شدند و امیدواریم در سالجاری که با بهار قرآن و بهار طیبعت آغاز شد بتوانیم گامهای مؤثری در رفع موانع رشد مؤسسات قرآنی برداریم.
 
در این گردهمایی که با تلاوت محمد زمانی آغاز شد از استاد قاسمعلی قاجار کوهستانی از بهشهر به عنوان مبدع سه سبک هنری قرآنی برای اولین بار در ایران و جهان، از سید خلیل عشوری معلم بازنشسته و از هنرمندان کتابت وحی و عقیل رفیعی نگهدارنده کوچکترین قرآن تاریخی جهان تجلیل شد.

همچنین در این گردهمایی دو گروه سرود دختران حاج قاسم و گروه سرود ولایت ساری به اجرا پرداختند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳