رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۵
کد مطلب : ۴۸۵۵۶۹
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات ویژه عید فطر از ۲۱ فروردین تا روز ۲۵ فروردین در استان اعمال می‌شود.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در مازندران
محسم هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایپاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات ویژه عید فطر از روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین تا روز شنبه ۲۵ فروردین در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعلامی پلیس راه تصریح کرد: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۱ فروردین الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ فروردین از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور چالوس روز چهارشنبه ۲۲ فروردین از ساعت ۸:۳۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال می‌‌شود. از ساعت ۱۰:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود. از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

هاشمی گفت: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور روزهای سه شنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۲۱ و ۲۳ شامل از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال می‌شود. از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود. از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر ۲ طرفه می‌ شود.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال اظهار کرد: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور روز جمعه ۲۴ فروردین  از ساعت ۰۸:۳۰ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.از ساعت ۰۹:۳۰ ابتدای پل زنگوله  ممنوعیت تردد اعمال می‌شود. از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

این مسئول با اشاره به پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک افزود: محدودیت تردد انواع وسایل در این محور شنبه ۲۵ فروردین از ساعت ۱۰ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.از ساعت ۱۱ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.از ساعت ۱۳ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود.از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی از روز سه شنبه ۲۱ فروردین تا روز جمعه ۲۴ فروردین به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تردد وسیله نقلیه سنگین در محور کندوان گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین الی ساعت دو روز شنبه ۲۵ فروردین از محور هراز ممنوع است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳