فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

آزادسازی ۳ هزار میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۳۳۷
فرمانده انتظامی مازندران از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌ها به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال در محمودآباد خبر داد.
۱
plusresetminus
آزادسازی ۳ هزار میلیاردی اراضی کشاورزی در محمودآباد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت وسازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی حریم شهری شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ در شهرستان محمودآباد پس از شناسایی زمین های مذکور با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی، حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: مالک این زمین ها، ۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها که به صورت، سنگ ریزی تفکیک و احداث دیوار تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد شد.

مفخمی‌شهرستانی تاکید کرد: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر سه هزار میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷