مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

دستاوردهای حوزه ورزش تبیین شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۸۵۳۲۷
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه ما باید برای تبیین دستاوردهای و روشنگری اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش تلاش کنیم.
۰
plusresetminus
دستاوردهای حوزه ورزش تبیین شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، علی رجبی عصر امروز در دیدار با همکاران معاونت توسعه منابع و پشتیبانی ضمن تبریک سال نو به همکاران اظهار کرد: شکل‌گیری گفتمان میان همکاران و مدیران موجب بیان نظرات سازنده و استخراج استعدادها و تقویت منابع انسانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از زحمات همکاران در حوزه مالی و پشتیبانی قدردانی کرد و گفت: راستی و صداقت موضوعات بسیار مهم است و تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم درست کار کنیم.

وی بیان کرد: حفاظت از بیت‌المال وظیفه همه ماست و بیت‌المال فقط منوط به اشیاء و املاک نیست بلکه حفظ و توجه به نيروی انسانی نیز باید مورد تأکید قرار گیرد.

رجبی افزود: از نظرات و پیشنهادات کارکنان استقبال می‌کنم و معتقدم تفاوت بین ما فقط در سنگین‌تر بودن مسئولیت است و لذا همه ما باید برای تبیین دستاوردهای و روشنگری اقدامات صورت گرفته تلاش کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران چابک‌سازی، نبوغ و خلاقیت، ارائه طرح، در صحنه بودن، فعال بودن، مطالبه‌گری، اثرگذار بودن و فرهنگ عذرخواهی را از مصادیق و معیار مهم کارکنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ما یک تیم هستیم و باید همه در کنار هم به اهداف برسیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷