مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران عنوان کرد:

آماده‌باش ۱۸ دستگاه تانکر آبرسان در ایام نوروز

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۳۱۲
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در ایام نوروز ۱۸ دستگاه تانکر سیار آبرسان در حالت آماده‌باش قرار دارند.
۰
plusresetminus
آماده‌باش ۱۸ دستگاه تانکر آبرسان در ایام نوروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از آب و فاضلاب مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه تانکرهای سیار به ظرفیت هزار و ۵۱۲ مترمکعب در طول ایام نوروز آماده آبرسانی به مناطق مختلف استان هستند اظهار کرد: سه دستگاه آب بسته‌بندی در شرق، مرکز و غرب استان به منظور استفاده در مواقع ضروری نیز مستقر شد.

وی از تشکیل و تجهیز تیم‌های واکنش سریع در سطح شرکت به تعداد سه تیم ۲۴ نفره با هدف کسب اطمینان از انجام خدمات‌رسانی به موقع خبر داد و افزود: در همین راستا انبار مدیریت بحران شرکت به اقلام و وسایل ضروری و مورد نیاز تجهیز شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به بررسی و کنترل روزانه منابع تأمین، مخازن ذخیره و شبکه‌های توزیع و تاسیسات و گندزدایی آب شرب در سطح استان تصریح کرد: همکاران مرکز ۱۲۲ نیز در طول ایام تعطیلات نوروز بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های مردمی هستند.

برارزاده،آماده‌باش کامل همکاران حوزه برق و انرژی ، استقرار کشیک نگهبانان و اپراتور تأسیسات در تمامی اماکن و تأسیسات به منظور ارتقای سطح حفاظت فیزیکی، استفاده از مخازن قابل حمل، نصب شعارهای مدیریت مصرف در قالب بروشور و بنر در مبادی ورودی شهرها از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این ایام عنوان کرد.

وی از تشکیل کمیته خدمات سفر در ستاد و شهرستان‌های تحت پوشش خبر داد و گفت: کشیک‌های اداری و عملیاتی در سطح ستاد و شهرستان‌ها نیز برای پاسخگویی شبانه‌روزی به هموطنان و مسافران نوروزی تشکیل شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷