مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

پذیرش ۳۱ هزار مسافر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۸۵۳۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تا پنجم فروردین‌ماه ۳۱ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی استان اسکان یافتند.
۰
plusresetminus
پذیرش ۳۱ هزار مسافر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حسین کمالی صبح امروز در بازدید از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان از پذیرش بیش از ۳۱ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در استان، تا پایان روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۳۱ هزار و ۵۴۷ نفر در قالب ۶ هزار و ۱۳۵ خانوار پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت استان در پذیرایی از مهمانان نوروزی خاطرنشان کرد: هزار و ۴۶۲ کلاس درس در سه درجه ویژه، الف و ب و ۱۵ مرکز رفاهی با تجهیز ۳۰ اتاق و ۱۵۰ سوئیت و ۶۴۸ تخت برای پذیرش فرهنگیان در تعطیلات نوروز آماده شده است.

کمالی در ادامه افزود: همه عوامل و دست‌اندرکاران در ستاد‌های اسکان با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و توان بدنبال ارائه خدمات رفاهی مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر و خرسندی مهمانان بوده و امیدواریم ساعات و لحظات ماندگاری برای آنان در استانمان رقم خورده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: پذیرش حضوری فرهنگیان در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴