تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۸۵۲۹۸
نساجی مازندران پیش از همه تیم‌های لیگ برتری، تمرینات خود را آغاز کرد.
۰
plusresetminus
نساجی مازندران زودتر از همه استارت زد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، ساکت الهامی پیش از همه تیم‌ها شاگردانش را فراخواند. شمالی‌ها روز سوم فروردین اولین جلسه تمرینی خود را در فضایی صمیمی برگزار کردند و پس از آن در بعدازظهر روز گذشته یک جلسه تمرینی طولانی را پشت سر گذاشتند. این اما تنها آغاز راه برای ببرهاست. الهامی و کمک‌های او از امروز تمرینات نساجی را به دو نوبت در روز افزایش داده‌اند.

بازیکنان نساجی روز گذشته در تست‌های تخصصی فیزیولوژیک شرکت کردند و شاخص‌های فیزیکی آنها به دقت مورد بررسی و نظارت قرار گرفت. در ادامه و با برنامه‌ریزی سرمربی این تیم، برنامه‌ای مدون برای تمرینات این تیم در تعطیلات نوشته و در اختیار بازیکنان این تیم قرار گرفت. جلسه اول تمرین نساجی پر فشار و با بازی درون تیمی به پایان رسید.

شاگردان الهامی ابتدا نرم‌دوی داشتند و سپس با بازی دورن تیمی، تمرین را به پایان بردند. بازیکنان برنده هم بعد از تمرین عکس یادگاری گرفتند و تمرین در فضایی صمیمی و به اصطلاح با گرمی عید برگزار شد.

نساجی مازندران در هفته ۲۲ لیگ برتر و در روز ۱۸ فروردین ماه در ورزشگاه وطنی میزبان ملوان انزلی خواهد بود تا جدال جذاب دو تیم شمالی در قائمشهر برگزار شود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷