تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۴۸۵۱۶۳
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شرایط خوبی در بازار استان حاکم است و در تأمین اقلام اساسی مشکلی نداریم.
۰
plusresetminus
مشکلی در تأمین اقلام اساسی ماه رمضان و نوروز نداریم
بابک مومنی در حاشیه جلسه تنظیم بازار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ اظهار کرد: در خصوص تنظیم بازار شب عید با تدابیر اتخاذ شده توسط مقام عالی وزارت جهاد و اهتمام و پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران، در استان شاهد روزهای آرامی در بازار تأمین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان و پیشواز ایام نوروز هستیم.

وی افزود: در مورد تنظیم بازار و اقلام مشمول تنظیم بازار هم اکنون ۲۵۰ تن سیب تأمین شد که با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان در اختیار خرده فروشی‌ها قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: هر کیلو پرتقال نیز با نرخ ۱۶ هزار تومان در سطح استان در حال توزیع است.

این مسئول ادامه داد: ۱۰ تن خرما نیز هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار تومان در صف توزیع قرار دارد.

مومنی بیان کرد: مرغ نیز به وفور در سطح استان با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۷۷ الی ۸۰ هزار تومان در سطح استان در حال توزیع است.

وی عنوان کرد: هر کیلو مرغ زنده در درب مرغداری‌ها با قیمت ۵۸ هزار تومان خریداری می‌شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران، از توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد در سطح استان خبر داد و گفت: هر کیلو مرغ منجمد از ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در حال توزیع  در فروشگاه‌های معتبر و زنجیره‌ای است.

این مسئول تأکید کرد: گوشت منجمد نیز به مقدار کافی در سطح استان وجود دارد که دامنه متفاوتی دارد که بسته به تنوع گوشت زیر ۴۰۰ هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

مومنی افزود: گوشت منجمد نیز ۱۲۵ تن تعهد گرفتیم تا در اختیار مردم قرار گیرد و در حال توزیع است.

وی متذکر شد: تا به امروز سال آرامی را داشتیم  و شرایط خوبی را در بازار استان داشتیم و در تأمین اقلام اساسی هیچ مشکلی را نخواهیم داشت.

گفتنی است توزیع میوه شب عید به مقدار ۵۰۰ تن براساس ستاد تنظیم بازار از روز گذشته در استان آغاز شده و مردم مازندران می‌توانند از عاملان فروش که از قبل هم اطلاع‌رسانی شده سیب را به قیمت هر کیلو ۳۵۰ هزار ریال و پرتقال را هم کیلویی ۱۶۰ هزار ریال خریداری کنند.

شایان ذکر است میوه تنظیم بازاری در ۲۵ استان توزیع شده است و در استان‌های دیگر تا فردا توزیع خواهد شد؛ عرضه این میوه‌ها که شامل سیب و پرتقال است برای ایجاد ثبات و جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷