نقدی بر آخرین بیانیه جبهه اصلاحات مازندران؛

اصلاح‌طلبان، طلبکاران همیشه بدهکار

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۴۸۴۷۱۰
جبهه اصلاحات استان مازندران اخیرأ بیانیه ای را در خصوص انتخابات منتشر کردند که بیان نکاتی در این رابطه لازم است.
۰
plusresetminus
اصلاح‌طلبان، طلبکاران همیشه بدهکار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، جبهه اصلاحات استان مازندران اخیرأ بیانیه ای را در خصوص انتخابات منتشر کردند که بیان نکاتی در این رابطه لازم است.
نخست، به انتهای بیانیه می رویم که در آن آرزوی انتخابات آزاد با حضور تمام نحله های سیاسی در آینده را داشتند، در این جا چند سوال مطرح می شود:
سوال اول: دوستان جبهه اصلاحات استان می توانند آزادتر از این انتخابات از حیث تعداد، گرایش های سیاسی و تایید صلاحیت را به ما معرفی کنند؟ و آیا منظور این اصلاح طلبان حضور از نحله های مختلف، گروه های کمونیستی، مناققین، تجزیه طلبان شرق، غرب،شمال،جنوب است یا داعشی ها و تکفیری ها؟.
سوال دوم: این بند از بیانیه شما شعاریست که معاندین و براندازان چند وقتی است مطرح می کنند، آیا قرابتی در این بین وجود دارد؟.
دوم، کاندیدای مد نظر برخی از اعضای این جبهه همواره منتقد اصلاً در این انتخابات ثبت نام نکرده اند که امروز این چنین شمشیر را از رو بستند و بیانیه صادر می کنند، شما برادری خود را ثابت کنید بعد به دنبال لیست دادن یا ندادن باشید. هرچند اعضای این جبهه که بعضاً مخالف لیست هم هستند، اکنون در ستادهای انتخاباتی همان کاندیدای اصلاح طلب در حال فعالیت می‌باشند و این بیانیه ها بازی‌ای بیش نیست.
سوم، اگر نگاهی اجمالی به حوزه های انتخابیه استان بیاندازیم، حضور کاندیدای اصلاح طلب شناسنامه دار کم نیست و در بدبینانه ترین حالت در چند حوزه انتخابیه مهم، کاندیدای قطعی دارند؛ که این جبهه بدون بینش و تحلیل سیاسی و عجولانه این فرصت را از دست داده است و تقلیدگونه از جبهه اصلاحات مرکزی اقدامی صورت داده است.
چهارم، نبود شفافیت یکی از نکات مهمی بود که اصلاح طلبان در این سال‌ها نسبت به آن انتقاد داشتند ولی خودشان اعلام نکردند که تعداد آرای موافق و مخالف این دستور کار(ارائه لیست انتخاباتی) به چه صورت بوده؟!
پنجم و نکته پایانی، اصلاح طلبانی که در سال ۹۴ و همچنان پیشتر در مجلس حضور داشتند، چه گلی بر سر این ملت زده اند که امروز لیست دادن یا ندادن آن ها بخواهد تاثیری در مشارکت مردم فهیم این استان داشته باشد. این جماعت رئیس جمهور سال های ۹۲ تا ۱۴۰۰ خود را ، که برآمده از جریان اصلاحات بوده، گردن نگرفته و پاسخگوی خسارات این دوران نیستند حال چه انتظاری از این جماعت طلبکار همیشه بدهکار باید داشت.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷