تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
کد مطلب : ۴۸۴۴۹۳
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: کمک به رژیم صهیونیستی خیانت آشکار به مردم فلسطین و غزه است.
۰
plusresetminus
کمک به رژیم صهیونیستی خیانت آشکار به مردم فلسطین است
به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، سردار رمضان شریف، اظهار داشت: گزارش‌های ما می‌گوید امکانات زیادی را در پشت مرزهای رفح و غزه آماده است تا به دست مردم در این منطقه برسد اما به دلیل کارشکنی برخی کشورها و خباثت صهیونیست‌ها کمک‌های اولیه انسانی به دست آنها نرسیده است.

وی ادامه داد: با این حال و با وجود همه فشارها و کشتار و محدودیت‌ها، جریان مقاومت که داخل غزه و فلسطین هستند، مبارزه می‌کنند و مصمم‌تر از گذشته و امیدوارتر رزم میدانی خود را دنبال می‌کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: حدود هفتاد هزار رزمنده فلسطینی در غزه فعالیت دارند که با همه حملاتی که اسرائیل انجام داده است تلفات در میان آنها به هزار نفر نمی‌رسد و پیامی که اینها به جریان خارج از غزه دارند این است که از خواسته به حق مردم غزه یعنی پایان محاصره غزه، جنگ و آزادی زندانیان فلسطینی کوتاه نمی‌آیند و این شروط به قوت خود باقی است و با امید به توان خود این خواسته‌ها را دنبال می‌کنند.

شریف با اشاره به راهپیمایی روز قدس رمضان امسال که ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود گفت: ما در همه سال‌های بعد از انقلاب راهپیمایی روز قدس را داشتیم و خواهیم داشت. البته در چهار ماه اخیر با توجه به موضوع غزه، شاهد حضور قابل توجه مردم و صنوف مختلف در حمایت از مردم فلسطین و غزه بودیم. در این مدت در چندین نوبت شاهد برگزار مراسم رسمی و کشوری در حمایت از طوفان الاقصی بودیم. همچنین تظاهرات جمعه‌های خشم در این چهار ماه در برخی از استان‌های کشور برگزار شده است و این اقدامات در راه حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین مهم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی حمایت‌ها از سوی برخی کشورهای عربی منطقه از اسرائیل و اتخاذ تمهیداتی برای ارسال تجهیزات و کالا از مسیرهای خشکی و دریا به سرزمینِ‌های اشغالی مطرح کرد: برخی کشورها راه میانبری را از طریق بنادر و خشکی‌هایی که به بندر حیفا متصل است به اسرائیل کمک کردند اما این یک خیانت آشکار به مردم فلسطین و غزه و امت عرب است و دنیای اسلامی این خیانت را فراموش نمی‌کند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴