مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

مسئولان شبانه‌روز برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۴۸۳۲۷۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: مسئولان و دولت‌مردان باید مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.
۰
plusresetminus
مسئولان شبانه‌روز برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام صمد بهرامی امشب در همایش گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مسجد فاطمه الزهرا(س) فریدونکنار برگزار شد، اظهارکرد: امنیت، ارزش، اعتبار، عزت و استقلال این کشور به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی وجه اشتراک شهدا بوده است، خاطرنشان کرد: مسائل و فرضیاتی درخصوص فتنه ۸۸ بیان شده که برخی این فتنه را جناحی، برخی آن را فردی، برخی دیگر این حادثه را یک تصادف اما برخی آن را دارای پیچیدگی برشمردند.

مسئول دفتر نمایندگی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: هشت ماه تمام کشور دچار التهاب شد و فقط به تهران ۶۳ میلیارد خسارت وارد شد و اگر فکر کنیم تمامی این فتنه به دلیل بداخلاقی انتخاباتی یک کاندیدا به‌وجود آمده، نظریه باطلی است چراکه در شعارهای اغتشاشگران اصل ولایت فقیه و نظام هدف قرار گرفته شده بود.

بهرامی یادآورشد: در حوادث سال ۸۸ به قانون توجهی نشده و درحالی که بسیاری از نخبگان کشور با میرحسین موسوی دیدار کردند اما این فرد گوش به حرف نداده و همچنان به‌دنبال برهم زدن امنیت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن برای از پا درآوردن جمهوری اسلامی درحال ریختن آتش به سر ملت ایران است، گفت: هر روز شاهد فتنه‌های جدید هستیم و دشمنان به بهانه‌های مختلف با تحریک عناصر داخلی دست به فتنه می‌زنند و کشور ما را دچار چالش می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: رهبری نظام عامل اصلی برای ناکامی فتنه‌ها است و با تدبیر و بصیرت بالایی که دارند در برهه‌های مختلف ملت را از چالش عبور دادند.

بهرامی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی به حدی رسیده که ما پایگاه عین الاسد و هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا را هدف قرار می‌دهیم اما آن‌ها جرات مقابله با ایران را ندارند که این اقتدار از برکت مقام معظم رهبری و خون شهیدانی امثال سردار شهید سلیمانی است.

وی اظهارکرد: امروز نظام سلطه رهبری را نشانه گرفته و ۹ دی تجلی بیعت امت با ولایت بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امسال برای نخستین بار  ۱۱ ماه مانده به انتخابات بر اهمیت این موضوع ورود پیدا کردند و نسبت به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت پرشور مردم تاکید داشتند.

بهرامی تصریح کرد: این تاکیدات به دلیل این است که دشمن به‌دنبال ایجاد چالش و فرصت‌طلبی از انتخابات است و البته در هر زمان که جمهوری اسلامی دنبال پیشرفت بوده دشمنان به‌دنبال فتنه‌انگیزی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی حدود ۵۰ میلیون نفر شرکت کردند که نشان از اوج دلدادگی مردم به این سردار عزیز بوده است.

وی با بیان اینکه قدرت مردم به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی است، اظهارکرد: مسئولان و دولت‌مردان باید مشکلات معیشتی مردم را حل کنند تا مردم که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند بار دیگر در صحنه حساس انتخابات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷