تاریخ انتشارجمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۸۳۰۱۷
امام جمعه بابل از سکوت و عدم موضع‌گیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قبال اختلاس ۳/۵ میلیارد دلاری چای دبش انتقاد کرد.
۰
plusresetminus
ابراز تأسف امام جمعه بابل از نمایندگان مجلس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، از سکوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قبال اختلاس چای دبش انتقاد کرد و اظهارداشت: تحقیق و تفحص از هیات سوارکاری که گزارش این تحقیق در صحن مجلس ارائه شد، اقدام قابل تحسینی است، لیکن اختلاس چای دبش که منافع چایکاران استان‌های شمالی را مورد تهدید و آسیب قرار داد و از بیت‌المال اختلاس بزرگی صورت پذیرفت، چرا هیاتی از مجلس برای بررسی این مسأله اعزام نشد و حتی مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری نکرد و از این تاسف برانگیزتر، عدم واکنش نمایندگان استان‌های شمالی بویژه مازندران است.

امام جمعه بابل از نحوه برخورد نمایندگان مجلس در موضوع برنج نیز انتقاد کرد و گفت: دو سال است که برنجکاران استان مازندران دچار مشکل شده‌اند، و علی‌رغم اینکه برنج شالیکاران روی دست‌شان مانده، باز هم واردات برنج انجام می‌شود و چرا مجلس شورای اسلامی به خصوص نمایندگان استان‌های شمالی اقدام شایسته در این دو زمینه انجام نداده و نمی‌دهند؟.

وی سکوت نمایندگان بویژه نمایندگان مازندران در مقابل دو موضوع اختلاس چای دبش و باقی ماندن برنج روی دست برنجکاران را غیر قابل توجیه و کم‌کاری نمایندگان ذکر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
262
آقاجان نمایندگان محترم یکسری بادی گارد دارند که باید بنوعی حمایت شن، چون میخواهند در مجل بمانند لذا هرکدام از این آقایان(بادی گارد) نماینده نماینده بنکداران هستند جهت وارد کردن برنج، چای ، کود حیوانی و ... لذا دوست ندارند پرونده های اینچنین اختلاس در مجلس بازخوانی شود.
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳