تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۸۰۱۲۰
در جنایتی هولناک یک صهیونیست آمریکایی سرکودک ۶ ساله فلسطینی –آمریکایی را جلوی چشمان مادرش برید.
۰
plusresetminus
صهیونیست آمریکایی سر کودک ۶ ساله فلسطینی را بُرید
به گزارش بلاغ؛ طی ۱۰ روزی که از جنگ غزه می‌گذرد تمامی مقامات و رسانه‌های آمریکایی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خط شده‌اند و هم این که این گزارش را می‌خوانید شماری از نمایندگان کنگره آمریکا در فلسطین ‌اشغالی هستند، بلینکن وزیر خارجه آمریکا هم دیروز برای دومین بار در طول ۱۰ روز گذشته وارد تل‌آویو شد برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی است بایدن نیز برای اعلام حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی قرار است به فلسطین ‌اشغالی برود. از سوی دیگر طی روزهای اخیر مقامات و رسانه‌های آمریکایی برای مظلوم‌نمایی بیشتر و جلب ترحم برای صهیونیست‌ها انتشار دروغ‌های شاخ‌دار درباره کودک‌کشی نیروهای حماس در غزه نسبت به حملات «افراط‌گرایان مسلمان» به «یهودی‌های آمریکایی» هشدار داده‌اند. اما روز شنبه این صهیونیست‌های آمریکایی طرفدار رژیم کودک‌کش اسرائیل بودند که جنایتی هولناک را رقم زده و یک کودک فلسطینی- آمریکایی را تنها به جرم مسلمان بودن و فلسطینی بودن سر بریدند و اگر بگوییم این کودک قربانی دروغ‌هایی است که بایدن چند روز قبل در اظهاراتی درباره قتل کودکان اسرائیلی ترویج داد و سپس کاخ سفید این ادعاها را پس گرفت ادعای گزافی مطرح نکرده‌ایم. سی‌ان‌ان و چند خبرنگار اسرائیلی نیز کشتن کودکان اسرائیلی به وسیله نیروهای حماس را دروغ خواندند و گفتند مدرکی برای این عمل وجود ندارد. بایدن که فریب نتانیاهو و تصاویر ساخته شده‌اش به وسیله هوش مصنوعی را خورد، اکنون در قبال جنایت قتل این کودک مسئول است و باید پاسخگوی آن باشد.
قتل با ۲۶ ضربه چاقو
بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکا یک کودک ۶ ساله فلسطینی در شهر شیکاگوی ایالت «ایلینوی» آمریکا هدف ۲۶ ضربه چاقوی یک صهیونیست‌ تندرو قرار گرفت و سر از تنش جدا و مادر این کودک نیز به شدت مجروح شد. «جوزف زوبای» ۷۱ ساله در طرفداری از رژیم صهیونیستی و با انگیزه «نفرت از مسلمانان» این جنایت را مرتکب شده است. مادر ۳۲ ساله این کودک نیز به ضرب چاقو به شدت زخمی شده و در بیمارستان است.هر دو قربانی به بیمارستان منتقل شدند اما پسر بچه کمی بعد از رسیدن به بیمارستان جان داده است.
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، پلیس آمریکا اعلام کرد قاتل به دلیل مسلمان بودن خانواده و رخدادهای جاری غزه این جنایت را انجام داده‌ است. شورای روابط اسلامی آمریکایی نیز در این باره اعلام کرد که قاتل جنایتکار در حین ارتکاب جنایت شعارهای ضد فلسطینی و ضد اسلامی سر داده است. این شورا خواستار توقف اسلام‌ستیزی و فلسطینی‌ستیزی در میان سیاستمداران و رسانه‌های آمریکا شد. براساس این گزاش این صهیونیست جنایتکار این کودک معصوم ۶ ساله را هدف ۲۶ ضربه چاقو قرار می‌دهد و به قلب و همچنین سر و گردن او ضربه زده است. سؤالی که مطرح می‌شود این است که اگر این اتفاق برای کودکی یهودی در «فلسطین» یا در هر جای دیگر افتاده بود، سیاستمداران و رسانه‌های غربی چه واکنشی از خود نشان می‌دادند. بی‌بی‌سی فارسی برای این جنایت هولناک تیتر زده است «‌صاحبخانه‌ای در شیکاگو پسر ۶ ساله مستاجر مسلمانش را کشت» گویی مسئله اصلی در این جا صاحبخانه یا مستاجر بودن قاتل و مقتول بوده است.
باید بمیرید!
دفتر کلانتر «ویل کانتی» در شیکاگو در بیانیه‌ای اعلام کرد که «کارآگاهان توانستند تشخیص دهند که هر دو قربانی این حمله وحشیانه، به دلیل مسلمان بودن و درگیری‌های خاورمیانه که شامل حماس و اسرائیلی‌ها می‌شود، هدف مظنون قرار گرفتند» پلیس آمریکا اطلاعات بیشتری ارائه نکرد، اما گفت که «علی‌رغم اینکه مظنون حرفی به کارآگاهان نزده، نیروها توانستند اطلاعات کافی را از طریق مصاحبه و شواهد جمع‌آوری کنند» تا او را به ارتکاب دو فقره جنایت مرتبط با نفرت متهم کنند. به گفته کلانتر ویل کانتی، مادر کودک همزمان با حمله «جوزف زوبا»، مهاجم ۷۱ ساله، ضمن مقابله با او، با فوریت‌های پلیس تماس گرفت و حادثه را گزارش کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، در هنگام کالبد شکافی، یک چاقوی نظامی دندانه‌دار با تیغه ۱۵ سانتی‌متری از شکم کودک خارج شده است. به گزارش یورونیوز رئیس ‌دفتر «شورای روابط آمریکایی- اسلامی» در شیکاگو به خبرنگاران گفت که ضارب در خانه قربانیان را زده و ابتدا سعی کرده بود مادر کودک را خفه کند؛ وی هنگام حمله به این زن گفته بود: «شما مسلمانانید و باید بمیرید.» به دنبال این تراژدی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز مجبور به واکنش شد و در بیانیه‌ای گفت: «خانواده مسلمان فلسطینی این کودک به دنبال چیزی که همه ما به دنبال آن هستیم، به آمریکا آمد؛ پناهگاهی برای زندگی، یادگیری و دعا در صلح. این اقدام وحشتناک نفرت‌پراکنی در آمریکا جایی ندارد. ما به این خانواده و به جوامع فلسطینی، عرب و مسلمان آمریکایی تسلیت می‌گوییم و از جمله برای بهبودی مادر این خانواده دعا می‌کنیم.»


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷