فرمانده انتظامی فریدونکنار عنوان کرد:

ثبت ۹ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰

تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۷۸۹۸۵
فرمانده انتظامی فریدونکنار گفت: طی ۶ ماه امسال ۹ هزار و ۲۴ تماس از سوی مردم‌ با پلیس ۱۱۰ برقرار شد.
۰
plusresetminus
ثبت ۹ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰
به گزارش بلاغ، حسن هاشم‌پور در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارکرد: برای گرامی‌داشت این هفته که از روز پنجشنبه ۱۲ مهر تا ۱۹ مهر ماه برنامه‌های مختلفی از سوی ستاد انتظامی شهرستان فریدونکنار ترتیب داده شد.
وی خاطرنشان کرد: عطرافشانی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، برگزاری صبحگاه مشترک، مشارکت کارکنان انتظامی در مدارس و مساجد و مانور خودرویی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در فریدونکنار است.

فرمانده انتظامی فریدونکنار با بیان اینکه امنیت از مولفه‌های مهم جامعه است تاکید کرد: اگر همه مردم مشارکت داشته باشند می‌توان شاهد امنیت مطلوب باشیم.

هاشم‌پور با اشاره به اقدامات دستگاه انتظامی فریدونکنار تصریح کرد: طی ۶ ماه امسال تعداد ۹ هزار و ۲۴ تماس از سوی مردم‌ فریدونکنار با ۱۱۰ برقرار شده که از این میزان ۶ هزار و ۹۶۱ مورد عملیاتی شده و البته لازم است شهروندان در موارد مهم و فوری با ۱۱۰ تماس بگیرند تا همکاران ما ماموریت‌های حساس را انجام دهند.

وی یادآور شد: در این مدت چندین باند سارقان خودرو، منزل مسکونی، سیم‌های برق و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فریدونکنار گفت: دستگیری باندهای فروشندگان مواد مخدر اعم از عمده فروش و خرده فروش و معتادان متجاهر از جمله دیگر اقدامات این دستگاه بوده است.

هاشم‌پور با اشاره به حضور ماموران انتظامی در گشت‌های محله محور اظهارکرد: ۷۰ طرح در این رابطه انجام شده که دستگیری‌های زیادی را به دنبال داشت.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص دغدغه مردم نسبت به عدم بازدارندگی برخوردهای انتظامی و قضایی در مواجهه با سارقان خاطرنشان کرد: اینگونه که برخی تصور دارند صحیح نیست و درحالی که ما تلاش‌های زیادی انجام می‌دهیم تا سارقان را دستگیر کنیم و برخوردهای سختی در انتظار آن‌ها است اما در بسیاری از موارد با رضایت مالباختگان منجر به آزادی سارق می‌شود.

فرمانده انتظامی فریدونکنار در پاسخ به سوالی درباره اقدامات این دستگاه درخصوص مسئله عفاف و حجاب گفت: طرح های ناظر در چند بخش ناهنجاری عفاف و حجاب در خودرو، عابر پیاده، اماکن و فضای مجازی اجرا می‌شود که در دفعات ابتدایی با تذکر و اگر تکرار شود با جریمه‌های سنگین رو به رو می‌شوند که اجرای این طرح توانسته موجب کاهش این ناهنجاری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱