تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۷۸۴۹۰
محمود فکری سرمربی هوادار از تقابل‌های اخیرش با فولاد خاطرات خوشی ندارد.
۰
plusresetminus
فکری به پرحاشیه‌ترین دیدار نیم فصلش رسید
به گزارش بلاغ؛ در یکی از بازی های هفته هفتم لیگ برتر تیم های هوادار و فولاد در دستگردی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که برای هردو تیم با توجه به جایگاه نه چندان خوبی که در جدول دارند حائز اهمیت است.

هوادار تابدین جای کار با کسب پنج امتیاز از پنج بازی در رتبه دهم جدول قرار دارد و در طرف مقابل فولاد تنها تیم بدون امتیاز مسابقات است و امیدوار به جبران مافات با مربی اسپانیایی جدیدش است.

وقتی به نتایج اخیر محمود فکری در تقابل هایش با فولاد نگاه می کنیم، دو شکست تلخ به چشم می خورد که روی آِنده کاری او تاثیر گذار بوده اند. زمانی که او به تازگی هدایت نفتی های مسجدسلیمان در لیگ بیست و یکم را بر عهده گرفته بود، در چهارمنین بازی اش با این تیم با نتیجه دو بر صفر برابر فولاد نکونام شکست خورد و نتوانتس به طلسم امتیاز گیری اش پایان دهد.

قبل از آن بازی اما یکی از پر حاشیه ترین بازی های دوران مربیگری فکری برابر فولاد با استقلال رقم خورد. جایی که اولین شکست محمود فکری و استقلال در مقابل این تیم و در فولاد آره نا با نتیجه دو بر یک رقم خورد. حواشی بعد از سوت پایان این بازی باعث شد محمود فکری که امید زیادی به موفقیت با تیم محبوبش داشت خیلی زود وارد گودال حواشی استقلال شود و زوار کار از دستش در برود.

باید دید این بار سرمربی پنجاه و سه ساله بنفش ها موفق به پاک کردن خاطرات تلخش از تقابل با فولاد می شود یا خیر.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷