تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۰۵۸
استاندار مازندران گفت: یکی از عمده مشکلات صنعت‌گران، نبود برق کافی در فضای شهرک صنعتی بوده است که با دستگاه‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که انشاءالله در آینده نزدیک این مشکل رفع خواهد شد.
۰
plusresetminus
حل مشکل برق شهرک صنعتی نکا در آینده نزدیک
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی‌پور در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در نکا اظهار کرد: در جلسه امروز بیش از ده پرونده مربوط به شهرک صنعتی وجود داشته که به تمامی پرونده‌ها با نگاه حل مسئله پیش رفته است.

وی افرود: تمامی دستگاه‌ها همکاری لازم را به عمل آورند تا هر چه سریع‌تر موانع پیش رو در تولید برطرف شود، از عمده تسهیلات تخصیص داده شده به شهرک صنعتی شهرستان نکا، اهدای پنج هزار متر زمین به شهرک بوده است.

استاندار مازندران اذعان کرد: یکی از عمده مشکلات صنعت‌گران، نبود برق کافی در فضای شهرک صنعتی بوده است که با دستگاه‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که انشاءالله در آینده نزدیک این مشکل رفع خواهد شد.

این مسئول اشاره کرد: برخی از بنگاه‌های اقتصادی نیازمند تسهیلات بانکی بودند که با هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است که در مجموع باید گفت که این جلسه ستاد تسهیل از معدود جلساتی بوده که بسیار پر بار بوده است.

وی افزود: امروز از بیمارستانی نیمه ساخت در روستای آلوکنده که بنای این ساختمان حدود ۳۰ سال قبل بوده، بازدیدی میدانی داشتیم که باید تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شد، بنای این ساختمان باید به بزرگ‌ترین مجتمع تجاری اداری و یا کاربری‌های مورد استفاده در همین محدوده تبدیل شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳