تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۶۵۲۵۸
امام جمعه نکا گفت: این اغتشاشات اخیر برکت داشته است، برکت اول اتحاد مردم می‌باشد، دوم برخی از چهره‌ها هم مشخص شدند که هم در حوزه، دانشگاه و مطبوعات نقاب‌ها برداشته شد و چهره‌های واقعی شناخته شد که چه کسانی موافق ولایت هستند و چه کسانی مخالف هستند.
۰
plusresetminus
اتحاد مردم و شناخت چهره‌ها؛ برکت اغتشاشات اخیر
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته شهرستان نکا، اظهار کرد: چند نکته‌ای در مورد شعارهای اخیر وجود دارد که البته چندان قابل توجه هم نیست اما جهت اطلاع، شعار زن، زندگی، آزادگی یکی از شعار‌های دروغی است که در دنیا وجود دارد، منظور آزادی در اسلام آزادی عقیده و بیان است، نه این که زن و مرد عریان شوند، این حرکت یک عمل حیوانی می‌شود.
وی افزود: در هیچ جای دنیا به اندازه ایران آزادی ندارد، به عنوان مثال در همین هفته‌های اخیر در بحرین آل خلیفه چه بلایی بر سر مردم و شیعیان می‌آورند، چهار نفر بر علیه حکومت آل خلیفه اعتراض کردند که پس از شکنجه، آل خلیفه دستور داد به جلاد تحویل‌شان دهند.

امام جمعه شهرستان نکا، اظهار کرد: در عربستان به صورت یکجا ده‌ها نفر را سر می‌برند و در دنیا کسی صدایش هم در نمی‌آید، کسانی که شعار آزادی سر می‌دهند بروند در آنجا آزادی را برپا کنند، خطیب معروف مسجدالحرام یک انتقاد کرده که چرا در عربستان جشن مختلط برگزار شود، به همین دلیل ۱۰ سال حبس برایش صادر کردند.

این مسئول در ادامه گفت: همین چندی قبل خانم مرضیه هاشمی مستندساز شبکه پرس‌تیوی انتقادی کرده که چرا جهان در مورد توقف کشتار و نقض حقوق بشر در عربستان کاری نمی‌کند، به خاطر این یک جمله تمامی حساب‌های کاربری وی مسدود شد، مگر در آمریکا سیاه‌پوست‌ها می‌توانند کاری کنند.

وی بیان کرد: چطور لباس نداشتن آزاد اما چادر و روسری داشتن ممنوع است، حتماً مطمئن باشید این اغتشاشات اخیر برکت داشته است، برکت اول اتحاد مردم می‌باشد، دوم برخی از چهره‌ها هم مشخص شدند که هم در حوزه، دانشگاه و مطبوعات نقاب‌ها برداشته شد و چهره‌های واقعی شناخته شد که چه کسانی موافق ولایت هستند و چه کسانی مخالف هستند.

محمدی لائینی در ادامه با بیان مناسبت‌های هفته پیش رو گفت: امروز، روز جمعه که از اعیاد چهارگانه مسلمین است، ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) می‌باشد، پیامبر خدا فقط یک شخص معمولی نبوده، تولد و ظهور پیامبر در حقیقت، ظهور تمام فضائل است.

وی افزود: پیامبر مظهر وحدت و توحید است، چرا وقتی خاتم‌الانبیا متولد شد، دریاچه ساوه خشک شد، چون دریاچه مظهر شرک بوده و مردم دریاچه را می‌پرستیدند، طاق کسرا شکاف پیدا کرد و آتشکده فارس خاموش شد که همگی با تولد پیامبر از بین رفت.
امام جمعه شهرستان نکا، اذعان کرد: زمانی که پیامبر اکرم مکه را فتح کردند، دستور داد بت حبل که بزرگ‌ترین بت بوده را در ورودی مسجدالحرام دفن کنند، پیامبر گرامی اسلام به طوری با مردم رفتار می‌کرد که طبق روایات هر کسی گمان می‌کرد که او را بیشتر از همه دوست دارد.

این مسئول گفت: مردم نکا واقعاً مردمانی خوب، شریف، یار و همراه پیامبر هستند، آنچه پیغمبر، امیرالمومنین  و جانشینان امیرالمومنین گفتند عمل کردند، از اول انقلاب تاکنون مردم نکا مردمانی استثنایی بودند و همگی پیرو امام و جانشین امام هستند.

وی افزود: روز جهانی نابینایان است که ما به نوبه خود عرض ادب و احترام به این قشر عزیز داریم، این عزیزان به جز نیازمندی‌های مالی، به مسائل عاطفی هم نیازمند هستند که طوری نشود در کنار این نیاز غرور این عزیزان زیر سوال برود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷