تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۶۵۱۰۹
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه امنیت کشور مدیون و مرهون خون شهداست، گفت: اجازه برهم زدن آرامش جامعه را به نااهلان نمی‌دهیم.
۰
plusresetminus
اجازه برهم زدن آرامش جامعه را به نااهلان نمی‌دهیم
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در آیین هفتمین روز شهادت سردار  سید حمیدرضا ‌هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در روستای تاکام ساری (زادگاه شهید)، که با حضور وزیر صمت و استاندار مازندران، برگزار شد، به ویژگی های این سردار شهید پرداخت و گفت: اخلاص و متدین بودن این شهید عزیز زبانزد همه بود.

مسلمی با بیان این مطلب که همه ما به دلاورمردی و صلابت این شهید عزیز  افتخار می‌کنیم، افزود: راه شهدای امنیت با قدرت و  قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر به اهداف دشمنان پرداخت و خاطرنشان کرد:مهم ترین هدف دشمن در آشوب اخیر، ناامنی و برهم زدن امنیت شهرهای کشورد بود که با هوشیاری، بصیرت مردم این توطئه پلید خنثی شد.

مسلمی با تاکید بر اینکه امنیت کشور مدیون و مرهون خون شهداست، تصریح کرد: تداوم راه شهیدان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و نمی گذاریم آرامش جامعه برهم زده شود و پرچم جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

فرمانده سپاه در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه چشمان همیشه بیدار نظام و انقلاب هستند افزود:باید قدردان صبوری و فداکاری خانواده شهدای امنیت بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳