برنامه‌های عید غدیر در فریدونکنار اعلام شد؛

طبخ ۳ هزار غذای گرم تا برپایی ۱۸ ایستگاه صلواتی

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۴۶۳۱۲۷
رئیس شورای هیئات مذهبی فریدونکنار از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
طبخ ۳ هزار غذای گرم تا برپایی ۱۸ ایستگاه صلواتی
به گزارش بلاغ، روح‌الله پیوسته در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت اظهارکرد: به همین مناسبت و فرارسیدن عید غدیر هیات‌های فرهنگی مذهبی و نهادهای فریدونکنار برنامه‌های مختلفی را در این شهرستان برگزار می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های عید سعید غدیر خم توسط ۲۵ گروه اعم از هیئات مذهبی و گروه های مردمی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: در روز جمعه ۲۴ تیر ماه جشنی در گلزار شهدا معصوم‌زاده، همایش زوج‌های جوان در آمفی تئاتر شهید بصیر، جشنواره دیار علویان در پارک لاله و مسابقه از خطبه پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم در غدیرخم برگزار می‌شود.

پیوسته ادامه داد: در روز شنبه ۲۵ تیر ماه جشن بزرگ ترنم ولایت در پارک لاله از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه همراه با ایستگاه ویژه کودک و نوجوان آغاز و با اقامه نماز جماعت در پارک لاله و سپس برنامه های متنوع( ضرب زورخانه، تواشیح، مدیحه‌سرایی، بازسازی بخشی از واقعه غدیر طنزپردازی و خواننده انقلابی) ادامه خواهد یافت و ۲۱۴ بسیته معیشتی ویژه نیازمندان تهیه و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه که مصادف با روز عید غدیرخم است برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود گفت: توزیع بیش از سه هزار غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار، برپایی کاروان شادی و سیار در پنج محله آسیب دیده، برپایی ۱۸ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف سطح شهر و برپایی جشن در صحن مقدس امام‌زاده سید محمد(ع) از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس شورای هیئات مذهبی فریدونکنار یادآورشد: همچنین در روز سه شنبه ۲۸ تیر ماه جشن عید غدیرخم و نهمین سال تاسیس بیت‌الحسن المجتبی(ع) در خیابان ولیعصر(عج) برگزار شده و بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴