تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۳
کد مطلب : ۴۸۵۹۵۸
استاندار مازندران نیازهای ارزی برای خرید تجهیزات اقدام مرغ در مجموعه تولیدی ساوانا در گلوگاه تسریع شود.
۰
plusresetminus
نیازهای ارزی مجموعه تولیدی مرغ گلوگاه تأمین شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، یوسفی نوری جمعه‌شب در بازدید از مراحل مختلف کشتار و بسته‌بندی گوشت مرغ مجموعه بزرگ تولیدی ساوانا در شهرستان گلوگاه ضمن تبریک به جایگاه بالای کارگران اظهار کرد: مجموعه بزرگ ساوانا به واسطه ایجاد زنجیره تامین، ارزش آفرینی بسیار خوبی داشته است.

نوری بیان کرد: این مجموعه تولیدی ۴۰ هزار تن در سال تولید دارند و امسال با مشارکت مردم نیز به ۶۰ هزار تن هدف‌گذاری کردند.

وی با اشاره به ویژگی شاخص این گروه  تولیدی افزود: با جدیت و پیگیری مدیر ارشد و مدیران مجموعه و با برنامه‌ریزی، زنجیره تأمین را کامل ایجاد کرده و تا انتهای زنجیره حتی از پساب برای ورود به زنجیره بعدی بهره‌گیری می‌کنند.
 
 نوری گفت: باتوجه به تحقق شعارسال، این مجموعه هم مواد اولیه جوجه یک روزه، خدمات بهداشتی، خوراک دام مورد نیاز و خرید تضمینی را از تولیدکننده اصلی و مردم تأمین می‌کنند.

استاندارمازندران با اشاره به موانع گفته شده در این بازدید افزود: قیمت‌های دستوری وصادرات برای مجموعه وجود دارد که باید بطور جد پیگیر باشیم تا زمینه صادرات این مجموعه که استانداردها و معیارهای کنترل کیفیت جهانی را دریافت کند، را فراهم کنیم و همچنین بحث نیازهای ارزی و دریافت ارز برای خرید تجهیزات اقدام سریع داشته باشند.

انتهای خبر/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷