تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۲۹۴۱
۱
plusresetminus
پیش بینی حضور 5 میلیون زائر در پیاده روی اربعین
به گزارش بلاغ؛ رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور از پیش بینی حضور 5 میلیون زائر در مراسم پیاده روی اربعین امسال خبرداد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر برای تشرف به عتبات عالیات در اربعین حسینی امسال، پیش بینی می‌شود بیش از 5 میلیون زائر در اربعین حسینی مشرف شوند.
داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی در سومین دوره آموزشی ائمه جماعات سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای کشور، با بیان این که این سازمان از آمادگی کامل برای ارائه خدمات شایسته به زائران حضرت اباعبدا... الحسین(ع) برخوردار است؛ افزود: هم اکنون بیش از ۹۳۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در راه‌های کشور به مردم خدمات می‌دهند و به ازای هر ۹۲ کیلومتر یک مجتمع خدماتی رفاهی وجود دارد که وجود مسجد یا نمازخانه جزو الزامات اصلی ساخت آن هاست و با تکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال ساخت و مجتمع‌هایی که در مرحله اخذ استعلام است، این میانگین به ۳۷ کیلومتر خواهد رسید.
حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز دراین مراسم با بیان این که پیش‌نماز باید مطالعه کافی داشته باشد، خطاب به ائمه جماعات گفت: هر چیزی که برای مردم می‌خواهید بگویید یکی از این چهار شرط را باید داشته باشد؛ یا واجب باشد، یا مستحب، یا نیاز جامعه باشد یا نیاز فرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷