تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۳۶۸۸۶۱
فرماندار شهرستان جویبار گفت: نوع تفکر و حرکت هیئت اندیشه‌ورز جویبار اثربخش و مفید است و با کمک این هیئت می‌توانیم ضمن شناسایی نخبگان شهرستان و بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی علاوه بر حل این معضلات زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.
۰
plusresetminus
تفکر و حرکت هیات‌های اندیشه‌ورز اثربخش و مفید است
به گزارش بلاغ، سید علی اسد در نشست با اعضای هیئت اندیشه‌ورز شهرستان جویبار اظهار کرد: اعضای هیئت اندیشه‌ورز دارای رتبه‌های علمی و جایگاه برجسته‌ای هستند که می‌توان با این ظرفیت علمی، بسیاری از مشکلات شهرستان را شناسایی، بررسی و برطرف کرد.

وی بابیان اینکه شهرستان جویبار دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف است اظهار کرد: مردم نیازمند این امر هستند که در حوزه اجرا، مدیران فارغ از جناح‌های سیاسی‌کار کنند و به همه خدمت‌رسانی کنند و نگاه ما، فنی و اجرایی با تمام توان و قدرت است.

فرماندار جویبار تصریح کرد: برنامه محور بودن ادارات و مدیران و ایجاد ساختاری درست و دقیق در بررسی مشکلات و کارها، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات است.

اسد بیان کرد: دانشگاه‌ها نیز به‌عنوان تربیت‌کننده نیروی انسانی متخصص باید به سمت عملیاتی کردن دانش و علوم بروند و در راستای ایجاد رشته‌های کاربردی و موردنیاز کشور گام بردارند.

وی نوع تفکر و حرکت هیئت اندیشه‌ورز جویبار را اثربخش و مفید دانست و افزود: با کمک این هیئت می‌توانیم ضمن شناسایی نخبگان شهرستان و بررسی مشکلات و چالش‌های پیش‌روی جویبار علاوه بر حل این معضلات زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

فرماندار جویبار تأکید کرد: سندی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان جویبار باید تدوین شود و حرکت ما در راستای این سند چشم‌انداز توسعه باشد.

اسد در پایان گفت: این هیئت دارای اهداف زیبا و مؤثری است که بر خواسته از دغدغه و دلسوزی نخبگان این شهرستان است که با تلاش و اراده استوار محقق خواهد شد.

عباسعلی دهپور جویباری عضو هیئت‌علمی دانشگاه و عضو کارگروه علمی هیئت اندیشه ورزی شهرستان جویبار نیز در این دیدار بر ایجاد مرکز رشد در این شهرستان تأکید و اظهار کرد: با توجه به استعدادهای بالقوه این شهرستان که به خواست هیئت اندیشه ورزی جویبار در این جلسه مطرح شد، می‌توان بسترهای نهفته و ظرفیت عظیم شهرستان جویبار را احیا و به سمت توسعه پایدار سوق داد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان جویبار مرکز کشت گل نرگس در کشور است،یکی از برنامه‌های هیئت اندیشه‌ورزی، برگزاری جشنواره ملی گل نرگس در این شهرستان در فصل برداشت این محصول و همچنین ثبت و برند سازی این محصول برای جویبار است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تصریح کرد: در راستای نیل به این هدف، نیاز به کمک و حمایت‌های فرمانداری و جهاد کشاورزی شهرستان است.

شعبان‌علی نوروزی استاد دانشگاه نیز در این جلسه شهرستان جویبار را یک ظرفیت بی‌نظیر در حوزه کشاورزی دانست و گفت: بیش از 70 درصد مردم شهرستان جویبار کشاورز هستند و حدود 7 درصد از تولیدات محصولات کشاورزی استان سهم جویبار است.

وی تأکید کرد: با توجه به روش سنتی کشاورزی باید برای افزایش تولیدات و کاهش هزینه ضریب نفوذ دانش فنی را در کشاورزی خود افزایش دهیم.

عزت‌الله ذبیحی مدیر هیئت اندیشه‌ورزی شهرستان جویبار در این دیدار گفت: تلاش این جمعیت در جهت رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان در راستاي اهداف عالي نظام و به دور از هرگونه خط‌مشی سیاسی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱